Ville Kolppanen

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Kahdessa ensimmäisessä ei niin varmaa tekemistä, mutta päätöserässä alkoi lämpenemään ja oli rankkareissa hyvä.

Olisi kyllä toivonut voittoa Kopolle. Tuntuu painiskelevan itseluottamusongelmien kanssa parin vaikean kauden jälkeen, joten voitot taatusti tekisivät hyvää. Nyt oli molemmissa tappiollisissa harjoituspeleissä tolppien välissä.

Ensi viikolla täyden Hakametsän edessä sitten paikallispelivoitto.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Syyskuu on nyt sitten epävarman veskarin kautta mahdollisesti aika hankala.
T. Me on hävitty tää peli
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 685
Ettei vaan hakisi mies jo muualta vastuun perässä pelipaikkaa - sen verran vakuuttavaa on tuo Dostalin työskentely...

No eiköhän niitä startteja saada vielä Kopollekin.

No onhan tuota jo tiedossa kun alkukauden Dostal on Anaheimin leirillä ja vuodenvaihteessa kutsunee nuorten kisat.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
No onhan tuota jo tiedossa kun alkukauden Dostal on Anaheimin leirillä ja vuodenvaihteessa kutsunee nuorten kisat.
On toki - oli aika kieli poskessa heitetty tuo kommentti, kun miehen kauden aloitus vähän viivästyi.
 
Viimeksi muokattu:

weho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
302
Ei pelit kopoon oo ratkennu. Vaikka ite myönsi et pari heleppoo meni.

Henkisellä puolella pelit on saattaneet ratketa siihen että siellä on Kopo maalissa. En tiedä, mutta kautta linjan viime vuonna & harkkamatseissa voitettiin Dostalin kanssa niin se saattaa olla se ratkaiseva napsu. Ei siis välttämättä ne torjunnat/päästetyt maalit vaan se henkinen luottamus.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 798
Aika vaikea on vetää tuosta yhtäläisyysmerkkejä. Ensimmäinen peli ratkesi Lepauksen jäähyyn, toinen Parikan uhkarohkeaan pelaamiseen. Enemmän nuo ratkesi kurittomuuteen kuin omaan maalivahtiin luottamiseen.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 061
Itse olen kyllä vähäsen Wehon linjoilla tässä asiassa. Toki tuollainen häsääminen ja säntäily voi ekoissa peleissä mennä jännittämisen ja liian suurten etukäteisodotusten piikkiin, mutta usein se kertoo siitä, että ihan täyttä luottamusta maalivahtiin ei ole.

Toivottavasti Kopo saa itsensä pian voittojen tielle. Neljä starttia ja neljä kertaa nokkaan (pre-season mukaan lukien) ei varsinaisesti ole sellainen startti, jota olisin hänelle tässä toivonut. Olisko Mäkiniemen vuoro kokeilla keskiviikkona?
 

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
432
Mäkiniemen peluuttaminen keskiviikkona olisi tyhmintä, mitä tässä kohtaa voi tehdä. Jos itseluottamuksen kanssa on vähänkään ongelmia, niin ei sitä ainakaan paranna, jos hyvän pelin jälkeen pääset penkille istumaan. Kyllä se voitto sieltä Kopollakin tulee pikapuoliin.
 

Raipelätty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
137
Ei tuu saamaan, sama tilanne kun viime kauden ja monilla muillakin muiden joukkueiden miljardilla. Ei joukkueen luottoa ei omaa luottoa ei mv valmentajan luottoa, ei koppi tartu, ei ehdi tilanteisiin ei vaan enää aika riitä vaan se tähti aika meni jo jokin aika sitten! Ja lisäksi paine joka on varma että kun DOSTAL palaa niin nykyinen (pakosta) oleva pelaava mv syö tuppea loppukauden vaihtoaition päädyssä lippis päässä! Ja piste.
 

Raipelätty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
137
Helenius Lehtonen tilanne oli huono mut tällä hetkellä ennen Dostal : n tuloa ollaan ilman voittoja . Mv tilanne pitkästä aikaa huono , Onneksi meillä on 3(nyt 1.) Toivottavasti Kivi herää!!!!
 

pilettäjä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
171
On kyllä aivan käsittämättöntä, että syytetään maalivahtia näistä tappioista. Kyllä syy on ollut aivan jossain muualla. Kuritonta pelaamista Tapparaa vastaan, josta osa varmasti johtui jännityksestä. Si Lukkoa vastaan eka erä ihan unessa ja vika maali oli Parikan moka. Kolppanen pelas erittäin hyvän pelin Lukkoa vastaan. Kyllä Kolppanen tonttinsa hoitaa. Eteenpäin nyt
 

Tomsey

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279
Nyt tulee kyllä Raipelätyltä sellaista tekstiä, että huhhuh. Puoliakaan en tosin ymmärtänyt, mitä koitit sanoa.

Kaksi peliä kautta takana ja paljon vielä tehtävää koko joukkueella. Naurettavaa syyttää näistä tappiosta ainoastaan Kolppasta.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 945
Nyt tulee kyllä Raipelätyltä sellaista tekstiä, että huhhuh. Puoliakaan en tosin ymmärtänyt, mitä koitit sanoa.

Kaksi peliä kautta takana ja paljon vielä tehtävää koko joukkueella. Naurettavaa syyttää näistä tappiosta ainoastaan Kolppasta.
Näköjään parhaat mv valmentajat taas herännyt.... Eiköhän Kolppanen antanut Raumalla mahdollisuudet pisteisiin
 

Kiakkomiäs

Alhaalta on vain yksi suunta.
Viestejä
259
Aika monta isoa koppia Kopo Lukkoa vastaan otti. Kaikki nuo 7 päästettyä maalia on tullut joko ripareista, taikka parhaasta maalintekosektorista. Kauheasti ei ole pakeilta apuja tullut.

Kyllä se Kolppanen tällä viikolla sen voiton ottaa ja sitä myötä itseluottamus nousuun.

Tottakai Dostaliin on selkeästi enempi luottoa, mutta ei Ilves silti maalivahtipeliin tule kaatumaan.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Itse olen aika kriittinen usein, mutta ei mulla ole ainakaan mitään Kolppasen esityksiä vastaan. Ihan hyvää peruspeliä esitti, ei tietenkään mikään Dostal liekeissä moodi, mutta ei todellakaan voi tappioista syyttää, monta kertaa piti joukkuetta pinnalla ihan yksin.
 

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
673
Itse olen aika kriittinen usein, mutta ei mulla ole ainakaan mitään Kolppasen esityksiä vastaan. Ihan hyvää peruspeliä esitti, ei tietenkään mikään Dostal liekeissä moodi, mutta ei todellakaan voi tappioista syyttää, monta kertaa piti joukkuetta pinnalla ihan yksin.
En mäkää kopoo halua täysin syyttää mutta kyllä noista 8 maalista mitä kopo on päästänyt niin luulisin että dostal olis muutaman ottanut. Kopolta kovaa ylipelaamista morleyn toiseen maaliin ja jos en nyt ihan väärin muista niin ripareita putoillu paljon.Ja joo Parikan munaus hyökkäysalueella luklo pelis mutta Kopo olis voinu silti torjua nymanin rannelaukauksen, tehdä vaikka sen game saverin. Mutta luotto on kopoonkin edelleen mutta dostalia on silti ikävä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 798
Tottakai Dostal on lähtökohtaisesti ykkönen. Mutta se jäbä ei täällä pelaa kuin kauden, Kopo voi onnistuessaan olla runkopelaaja meillä monta kautta. On päivän selvää, että mies ei ole vielä parhaimmillaan repaleisten kausien jälkeen. Silti oli Lukkoa vastaan jo kentän parhaita ellei paras Ilvesläinen.

Itse olen tyytyväinen, jos Dostal pelaa 60-65 pinnaa peleistä ja Kopo ottaa joka kolmannen, ja saa pala palalta fyysisen vireensä tappiin. Tavoitteeksi olla sarjan paras kakkosveska. Ens kaudella täydessä vireessä ykköseksi.

Hölmöintä on nyt ruveta kivittämään Kopoa. Tuetaan ja luotetaan. Ukolla on vielä monta kautta uraa jäljellä, ikää 27.
 
Ylös