Ville Koistinen

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ville Koistinen

Onko Koistisen palkka muka noin kova? 300K€? Aivan liigan kärkipään palkkoja hivotaan. No maksettiinhan Leen Markillekin ~150K€ joten voinee pitää paikkansa.

Mitkä olisivatkaan olleet Ilveksen viime kauden taloudelliset tappiot jos Koistinen olisi pelannut koko kauden liigassa....
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
988
Vs: Ville Koistinen

Dirty deed sanoi:
Mitkä olisivatkaan olleet Ilveksen viime kauden taloudelliset tappiot jos Koistinen olisi pelannut koko kauden liigassa....

Lähemmäs puoli miljoonaa enemmän.
 

Mr_T

Rivipelaaja
Viestejä
10
Vs: Ville Koistinen

Jos tuo 300k pitää paikkaansa joku on tehnyt kyllä ison virheen.

Itse tutkisin olisiko sopimuksen purkaminen tai päättäminen mahdollista koska työsuorite ei ole alkuunkaan vastannut oletettua. Jossain se raja menee velttoilunkin suhteen, että tämä tulee työsopimuslain mukaan mahdolliseksi. Yleensä työelämässä, mitä johtavampi asema (ja korkeampi ansio), sitä korkeammat odotukset kohdistuvat myös tekemisen tasoon, ja sitä helpommin myös sopimus on päätettävissä.

Jos pelaaja käyttää viidenneksen pelaajabudjetista, hänen voidaan olettaa olevan johtava pelaaja monella eri tavalla tarkasteltuna, vaikka sitä nimenomaisesti ei olisi sopimukseen kirjattukaan.
 

Ghost

Rivipelaaja
Viestejä
82
Vs: Ville Koistinen

Tuonne 300 000 euron huiteille viittaavat myös Koistisen ansiotulot vuodelta 2011. Ne olivat 140 000 euroa ja alkuvuosi meni Ruotsissa. Tuossa summassa ei ole mahdollisia rahastointeja mukana, ja ensimmäisen vuoden palkka on saattanut olla hieman matalampi, sillä Koistinen tuli Ilvekseen vammoista kärsineenä.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 294
Vs: Ville Koistinen

Mr_T sanoi:
Jos tuo 300k pitää paikkaansa joku on tehnyt kyllä ison virheen.

Mäntylä ja Saravo tekivät oman pitkän sopimuksensa pari vuotta aiemmin noin 200 k€:n tasolla ja Koistinen tuli näitä kovemmilla meriiteillä. Täytyy muistaa, että oletus oli, että tämä nousisi takaisin EHT-tason pelaajaksi pysyessään terveenä.

Mielestäni kenellekään tässä liigassa ei tarvitse maksaa tuollaisia summia. Nämä pitkät sopimukset ilman minkäänlaista tulokseen perustuvaa purkumahdollisuutta ovat järjettömiä. Onneksi sentään Venäjän visiitistä saatiin euroja iso läjä, eikä sopimus ole aivan niin järjetön kuin mm. naapurin Mäntylälle sorvaama.
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
837
Vs: Ville Koistinen

Ennen kuin faktat lyödään pöytään niin en usko 300000 euron palkkaan,se olisi silkkaa hulluutta. Toki Koistinen tuli kovilla meriiteillä ja itsekin hykertelin tyytyväisenä soipimuksen tullessa julki mutta kyllä Hiitelä todellisen karhunpalveluksen Ilvekselle teki jos näin on tapahtunut,ei kai hänkään nyt noin idiootti ole?? No todellista selvyyttä on vaikea saada joten Koistinen ala pelaamaan perkele!
 

merkkari

Guest
Vs: Ville Koistinen

Itse kuulin huhua että Koistinen ei olisi Ilveksen kallein pelaaja, vaan Marjamäki. Siis että Koistinen pelaisi "puoli-Ilmaiseksi".
Sanotaan lähteenä olevan jääkiekkopiireihin läheinen henkilö. Paikkansa pitävyyttä en ala arvailemaan.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 294
Vs: Ville Koistinen

Marjamäki on roolissaan liigan eliittiä ja kauden alun perusteella olisi pukenut mj-paidan yllensä EHT-otteluissa ilman loukkaantumistaan. Veikkaukseni on, että tämän kohdalla mennään 150 000 euron tasolle, mikä ei ole mitenkään yliampuva summa.
 

Hondo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
Vs: Ville Koistinen

Ghost sanoi:
Tuonne 300 000 euron huiteille viittaavat myös Koistisen ansiotulot vuodelta 2011. Ne olivat 140 000 euroa ja alkuvuosi meni Ruotsissa. Tuossa summassa ei ole mahdollisia rahastointeja mukana, ja ensimmäisen vuoden palkka on saattanut olla hieman matalampi, sillä Koistinen tuli Ilvekseen vammoista kärsineenä.

Tässä ollaan ihan oikeilla jäljillä. Jokainenhan voi tsekata taas syksyllä verotiedot, kun ne ovat valmiita viime vuodelta. Siinä kannattaa muistaa, että Koistisella on oikeus siirtää bruttotuloistaan 100 ke verottomana urheilijarahastoon. Itsekin olin ihan mielissäni, kun Koikka tuli, mutta sopimussumman kuultuani olin tipahtaa persauksilleni.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Vs: Ville Koistinen

Tänään Lahdessa:
Ville Koistinen 0+0=0, -2, 18.17

URHOlta seurattuna peli näytti juuri siltä, mitä tilastot kertovat. Hienoa Ville!
 

Nixu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
333
Vs: Ville Koistinen

En sano satavarmaksi mutta mielestäni siinä oli juuri Koistinen tapansa mukaan taas selkä suorana puoli metriä Paakkolanvaaran takana kun hän laukoi Pelicansin voittomaalin
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
341
Vs: Ville Koistinen

Täytyy toivoo, että Raipella olisi selkärankaa lyödä Koistinen pakolliselle "harjoittelutauolle" Jessen tyyliin. Koistinen ei yksinkertaisesti ansaitse paikkaa kokoonpanossa tällähetkellä.
 

hyppyri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
659
Vs: Ville Koistinen

joko tuolle on löytynyt uutta osoitetta, uutta paikkaa penkin päässä, tahi jotain, jolla olisi poissa?
Huhuja? Tietoja?
 

N-CoRe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
365
Vs: Ville Koistinen

Eiköhän myynnit oo myyty ellei khl miestä vie minkä todennäköisyys on lähempänä nollaa. Mies on kuitenki se ero puolustuksessa mikä pystyy Mäkisen kanssa yksin ratkaisemaan karsinnoissa pelejä. Mikäli siis herää -.-
 

Hautis10

Rivipelaaja
Viestejä
38
Vs: Ville Koistinen

N-CoRe sanoi:
Eiköhän myynnit oo myyty ellei khl miestä vie minkä todennäköisyys on lähempänä nollaa. Mies on kuitenki se ero puolustuksessa mikä pystyy Mäkisen kanssa yksin ratkaisemaan karsinnoissa pelejä. Mikäli siis herää -.-

Joo, näin varmaan pystyykin, mutta kyllä Ville oli tänäänkin todella huono. Ainoa mitä tällä hetkellä osaa on seisoa kiekon kanssa oman maalin takana.
 

Topi

Guest
Vs: Ville Koistinen

Ville haluaa pois ja Ilves haluaa eroon kalliista sopimuksesta. Tällaisia juttuja kuulee päivittäin. Mikä sitten on totuus?
Oliko Ville eilen Ilves-JYP-pelin jälkeen kommentoimassa Ilves-klubilla peliä. Itse kuuntelin vain Veskun jutut, mutta en jaksanut odotella Villen tuloa. Tuliko Ville ja mitä kertoi?
Itse olen sitä mieltä että Ville on pidettävä. Aivan eri asia on jos hän välttämättä itse haluaa lähteä.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 678
Vs: Ville Koistinen

Uskoisin Villen "arvo" joukkueelle olleen jo pitkään negatiivinen. Syyt kentällä nähdylle selvinnevät sitten viimeistään Villen muistelmissa. Itse tunnen edelleen myötähäpeää katsellessani rahakkaan pelaajan rullaluistelua kentällä.

Free Ville eli päästäkää Ville filmaamaan vaikka mainoksia Soffan sänkymainoksiin pehmeiden patjojen päälle hyvien unien kera - vielä ehtii !!!
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Vs: Ville Koistinen

Eikös Ville sopisi Tuokkolan riveihin kun on ns. kiekollinen puolustaja. Luulisi motivaationkin nousevan, kun saa pelata omalla tavallaan.
 
Ylös