Ville Koistinen

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Seurat joutuvat nykyään ottamaan entistä enemmän huomioon erilaisia yhteiskuntavastuuseen ja imagoon liittyviä asioita. Vaikka henkilö olisikin suorittanut rangaistuksensa, kynnys palkata tällainen pelaaja lienee nykyään aika korkea.
 

Kyy001

Guest
No sulta onneksi kysytäkään. Itsekään en Koistista halua Ilvekseen, mutta ihan eri syistä.
Kappas, foorumin mouhofani saatiin taas mukaan itkemään kun ei naistenhakkaajaa haluta joukkueeseen. Siellä mouhijärvellä tuo saattaa olla hyväksyttyvää mutta ei Tampereella eikä varsinkaan Ilveksessä. Mutta olen yhdestä asiasta samaa mieltä, on myös muita syitä miksi en tuota tyyppiä halua Ipassa nähdä.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 634
Kappas, foorumin mouhofani saatiin taas mukaan itkemään kun ei naistenhakkaajaa haluta joukkueeseen. Siellä mouhijärvellä tuo saattaa olla hyväksyttyvää mutta ei Tampereella eikä varsinkaan Ilveksessä. Mutta olen yhdestä asiasta samaa mieltä, on myös muita syitä miksi en tuota tyyppiä halua Ipassa nähdä.

En asu Mouhijärvellä ja toistaiseksi olen hakannut vain miehiä? Onko kenties isäsi tässä joukossa, kun noin auot turpaasi?

Et ole varmaankaan juurikaan päässyt naisten kanssa juttusille, mutta puheissa varsin monta on joskus hakattu, raiskattu ja tapettu, todellisuuden ollessa jotain ihan muuta. Tämän johdosta en pidä tätä merkittävänä asiana mitä tulee Koistisen palkkaamiseen.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 557
Huhu vie ensi kaudeksi Kerhoon.

 

Kyy001

Guest
En asu Mouhijärvellä ja toistaiseksi olen hakannut vain miehiä? Onko kenties isäsi tässä joukossa, kun noin auot turpaasi?

Et ole varmaankaan juurikaan päässyt naisten kanssa juttusille, mutta puheissa varsin monta on joskus hakattu, raiskattu ja tapettu, todellisuuden ollessa jotain ihan muuta. Tämän johdosta en pidä tätä merkittävänä asiana mitä tulee Koistisen palkkaamiseen.
Sinähän se tulit TAAS turpaasi aukomaan minun kommenttiin. Ja ei, et ole hakannut isääni, siihen tarvitaan mies eikä tuollaista Mikki Hiirtä. En tiedä mistä todellisuudesta puhut, kaveri on tuomion asiasta saanut ja mustaa on valkoisella. Mutta hienoa että puolustat naistenhakkaajaa, eihän susta muuhun olekaan.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 787
Mielenkiintoista nähdä miten Koistinen pärjää Tsekin liigassa. Sparta vaihtoi käytännössä Polasekin Koistiseen. Sparta on kuitenkin nostanut profiiliaan huomattavasti sen jälkeen kun Uwe Krupp siirtyi viime kaudella penkin taakse.

Onkin jossain määrin yllättävää että Tsekin kärkiporukoista pystyy hankkimaan johtavia pelaajia kesken kauden, etenkin kun Spartan ollessa kyseessä asiat eivät varmasti jää rahasta kiinni. Parhaille pystytään maksamaan hyvinkin kilpailukykyisiä palkkoja esim Liigaan verrattuna. Eli oletan että Tappara on joutunut jonkun verran lyömään massia pöytään saadakseen Polasekin irti sopimuksesta.
 

Summasen Raato

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
138
Viime aikoina on niin huonoja kokemuksia näistä kokeneista pakeista, niin saattaa Koistisen tapauksessa Ilveksellä olla enemmän hävittävää kuin voitettavaa. Kerho olisi hyvä paikka. Siellä kun tuppaa kaikki pelaajat onnistumaan.

En asu Mouhijärvellä ja toistaiseksi olen hakannut vain miehiä? Onko kenties isäsi tässä joukossa, kun noin auot turpaasi?

Et ole varmaankaan juurikaan päässyt naisten kanssa juttusille, mutta puheissa varsin monta on joskus hakattu, raiskattu ja tapettu, todellisuuden ollessa jotain ihan muuta. Tämän johdosta en pidä tätä merkittävänä asiana mitä tulee Koistisen palkkaamiseen.

Juu, ja kyllä palsta saa ja pitääkin rönsyillä, mutta selkeät idiootit voisivat pysyä kotikylällä, eikä lähteä isolle kirkolle huutelemaan.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 004
Eihän Ilveksellä olisi mitään voitettavaa Koistisessa. Ei sovi ikänsä eikä persoonansa puolesta millään tavalla joukkueeseen, enkä usko että Koskela olisi sekuntiakaan palkkaamista edes harkinnut, vaikka tilaisuus olisi tullut.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 271
Iltalehti tiedottaa Koistisen HPK siirron varmaksi.
Ensi kaudesta kyse.

Linkkiä en nyt laita.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 163
Eihän Ilveksellä olisi mitään voitettavaa Koistisessa. Ei sovi ikänsä eikä persoonansa puolesta millään tavalla joukkueeseen, enkä usko että Koskela olisi sekuntiakaan palkkaamista edes harkinnut, vaikka tilaisuus olisi tullut.

Persoonaan en ota kantaa, kun en häntä tarkemmin tunne. Se on todettava, että kyllähän seuran perseily hänen kohdallaan edellisen visiitin yhteydessä oli tragikoomista ja luulen hänenkin kiinnostuksen paluuseen juuri Ilvekseen olleen tästä syystä vähäistä.

Hyvä, että Ilves on pysynyt tästä erossa. Koistinen on pelitapamielessä väärän profiilin pelaaja ja ei sovi nummelinmaisena kiekonkuskaajana ollenkaan Ilvekseen. Lisäksi hänessä on tietty riski pelikieltoja silmällä pitäen, koska jos taklaustyyli ja aktiivisuus säilyy entisenä, hän tulee SM-liigan nykylinjan mukaisesti saamaan ensi kaudella useamman pitkän pelikiellon puhtaista taklauksista, missä kuitenkin on tullut tavalla tai toisella osumaa päähän.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Iso peukku toimistolle. Annetaan näiden entisten Ilvesten mennä. Hintalappu suhteessa laatuun varmasti kova, sopiiko enää pelityyliltään siihen mitä Ilves hakee. Kiitos Villelle mitä aikanaan antoi Ilvekselle, oli niitä hyviäkin kausia ja hyvää jatkoa.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 787
Voi toki olla myös vammaa, ensimmäisessä kuudessa pelissä pelasi kuitenkin parinkympin jääaikoja. Saldo silti melko vaatimaton, 0+1 ja -3.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 661
Sinähän se tulit TAAS turpaasi aukomaan minun kommenttiin. Ja ei, et ole hakannut isääni, siihen tarvitaan mies eikä tuollaista Mikki Hiirtä. En tiedä mistä todellisuudesta puhut, kaveri on tuomion asiasta saanut ja mustaa on valkoisella. Mutta hienoa että puolustat naistenhakkaajaa, eihän susta muuhun olekaan.
Nyt pojat hiljaa ja nukkumaan, tai menetätte viikkorahat koko Helmikuulta !
 
Ylös