Vetoomus Ilves -kannattajille!

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 985
Tervehdystä.

Nyt on minun mielestäni aika palkita erittäin hienosti esiintynyt joukkueemme runsaalla määrällä katsojia Lauantain pelissä Ilves-Lukko.

Vetoankin nyt kaikkiin palstaveljiin ja muihinkin, jotka tätä foorumia lukevat, että tulisivat itse peliin ja houkuttelisivat mahdollsimman monta henkilöä mukaansa. Ilves pelaa juuri nyt viihdyttävää ja mukaansa tempaavaa lätkää, joten tue Ilvestä ja lähde Lauantaina Hakametsään!

Ilves ansaitsee nyt runsaasti yleisöä, joten toiveeni olisikin, että saisimme Hakametsän Lauantaiksi täpösen täyteen!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 952
Vs: Vetoomus Ilves -kannattajille!

Täältä Espoosta tulen jälleen katsomaan kotipeliä, sattuu hyvin olemaan lauantait usein vapaata.

Bojathan on tulossa isolla porukalla huomenna, joten kaikki kynnelle kykenevät nyt vaan matsiin ja unohtakaa nyt hetkeksi hallitus ja Vinnie-setä.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Vs: Vetoomus Ilves -kannattajille!

Lauantai ja kierroksen kärkikamppailu kyseessä! Tässä kiekkokaupungissa hallissa tulisi automaattisesti olla 5500 katsojaa. Toki vallitseva taloustilanne vaikuttaa varsinkin lapsiperheiden mahdollisuuksiin halliin saapua,mutta kaikki kynnelle kykenevät toivottavasti ovat paikalla!

Pelkästään Mustosen ja Toivosen otteita kannattaa lähteä katsomaan!

Itse varmasti paikalla+kaveri völjyssä!
 

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani
Viestejä
801
Vs: Vetoomus Ilves -kannattajille!

Baloun sanoi:
Täältä Espoosta tulen jälleen katsomaan kotipeliä, sattuu hyvin olemaan lauantait usein vapaata.

Tämä kylä on liian pieni kahdelle Ilvesfanille.

Hege41:n pari kautta sitten tarjoamasta tarjouksesta huolimatta en vieläkään ole selviytynyt Hakametsään asti ja täksi viikonlopuksi Turkuun meno. Jospa tällä kaudella jo selviytyis sinne asti!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 952
Vs: Vetoomus Ilves -kannattajille!

Lorppa sanoi:
Baloun sanoi:
Täältä Espoosta tulen jälleen katsomaan kotipeliä, sattuu hyvin olemaan lauantait usein vapaata.

Tämä kylä on liian pieni kahdelle Ilvesfanille.

Hähä, nyt joudut ottamaan pois tuon "Espoon ainut Ilvesfani". :)
 

Kolibri#16

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Vs: Vetoomus Ilves -kannattajille!

Vielä on mukaan tulijoiden houkuttelu kesken, mutta itsellä on jo lippu taskussa. Kyllä lauantaina on pakko olla väkeä!
 

Å

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
137
Vs: Vetoomus Ilves -kannattajille!

Tulossa ollaan, kuten joka kotipeliin yleensäkin 8)
 

vilsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
153
Vs: Vetoomus Ilves -kannattajille!

Tottakai Hakametsään menossa.
Huutaa en silti aio. Paitsi tuomareille, jos on aihetta. ::)
 

Rask40

Rivipelaaja
Viestejä
77
Vs: Vetoomus Ilves -kannattajille!

Huomenna hyppään itsekin junaan ja lähden lakeuksilta kauden ensimmäiseen peliin ja odotukset korkealla! Pistetään kunnon mökä päälle ja huudetaan Rauman Bojat suohon!
 

kausikortti

Tulokas
Viestejä
3
Vs: Vetoomus Ilves -kannattajille!

Hienoa nähdä,kuinka ilves on aloittanut kautensa noin upeasti ja toivottavasti suunta alkaa kääntymään oikeille raiteille. Kausikortti takaa että olen paikalla!
 
Ylös