Veikkausliigan yleisömäärät

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
788
20220728_201038.jpg


Ainakin yritetään saada porukkaa katsomoon. Siitä peukku. Beach Partyakin pukkaa illaksi.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 704
Onko huomenna porukkaa lähdössä Lahteen? Täältä voisi löytyä polttoainekulun jakajia. Harkinnassa olisi.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
13 858
Meneeköhän Ratinassa tänään edes tuhat rikki? Kiekkopeli, pesisfinaali, formulat sekä koriksen EM-neljännesvälierä. Nämä kaikki käytännössä päällekkäin.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 714
Ite meen Ratinaan kiekkoo ehtii kattoo koko loppusyksyn ja talven
Ikävässä valintatilanteessa valitsen itse tällä kertaa jääkiekon. CHL-pelit loppuu lyhyeen, jos tästä pelistä ei tule voittoa. Silloin jäljellä on enää vain yksi peli norjalaisia vastaan. Jääkiekkojoukkue tarvitsee (ja ansaitsee) nyt enemmän kannustusta. Tuo CHL-peli on myös ollut koko ajan tuossa ajankohdassa. Veikkausliiga muutti itse ottelun ajankohtaa, niin nähköön nyt sitten sen seurauksen, mitä tapahtuu, kun yhden joukkueen euroseikkailujen vuoksi siirretään kaikkien muidenkin pelit.

Riksun listalta puuttuu myös klo 16 alkava naisten jääkiekkojoukkueen peli Hämeenlinnassa. Eilen olin Hämeenlinnassa katsomassa Naisten Liigan avausviikonlopun tapahtumassa, kun Ilves taipui Kuortaneelle voittolaukauskilpailun jälkeen. Tänään ei pysty venymään sinnekään.
 

Peluuri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
795
Ikävässä valintatilanteessa valitsen itse tällä kertaa jääkiekon. CHL-pelit loppuu lyhyeen, jos tästä pelistä ei tule voittoa. Silloin jäljellä on enää vain yksi peli norjalaisia vastaan. Jääkiekkojoukkue tarvitsee (ja ansaitsee) nyt enemmän kannustusta. Tuo CHL-peli on myös ollut koko ajan tuossa ajankohdassa. Veikkausliiga muutti itse ottelun ajankohtaa, niin nähköön nyt sitten sen seurauksen, mitä tapahtuu, kun yhden joukkueen euroseikkailujen vuoksi siirretään kaikkien muidenkin pelit.

Riksun listalta puuttuu myös klo 16 alkava naisten jääkiekkojoukkueen peli Hämeenlinnassa. Eilen olin Hämeenlinnassa katsomassa Naisten Liigan avausviikonlopun tapahtumassa, kun Ilves taipui Kuortaneelle voittolaukauskilpailun jälkeen. Tänään ei pysty venymään sinnekään.
Juu ikävästi toi runkosarjan viimeinen kierros siirtyi klubin europelien takia noh näillä mennään…
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
13 858
Mestaruus taistelu vielä käynnissä mutta Helsingissä vain 2237?! Ei oltu myöskään Tampereella ainoita joilla oli alle tonnin luku
Jossain ykkösen matsissa oli tänään 1500. Ei toki mitään tietoa ketä vastaan tuo kyseinen ottelu oli.

Surulliset lukemat Veikkausliigassa.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Helsinki 6 125
Vaasa 1 432
Seinäjoki 1 932
Kuopio 1 638
Kotka 1 815
Maarianhamina 807

Kotkassa enemmän väkeä kuin Kuopiossa? Ainoastaan Helsingissä oli hyvä yleisömäärä, mutta pakko sanoa että odotin vielä huonompia numeroita. Eiköhän se siitä vielä
En tiedä olenko tottunut liian huonoon, mutta olen jopa vähän optimisti näistä numeroista. Jos tulevat evakkopelit otetaan pois niin oliskohan nämä sit ne kauden pienimmät luvut?
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
787
Eniten huolestuttaa että uusi normaali ovat nämä evakkopelit. En pahempaa puuhastelua keksi.
Uuteen Tammelaan tulee tekonurmi ja Kupittaallakin taisi olla suunnitelma vaihtaa tekonurmeen, ellei jo olekin vaihdettu. Montaa luonnonnurmea ja sitä myötä evakkotarvetta ei taida enää ollakkaan? Oulu, Lahti ja Espoo ainakin lienee edelleen luonnonnurmella.
 

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
788

Hevonkorpi muihin nähden jopa yllättävän kärkkäänä Veikkausliigan toimiston suuntaan.
 
Ylös