Veikkaus- sekä vihjeketju

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Ei mikään pro-tip, mutta jotenkin tilastoihin ja omaan persefiilikseen peilaten nämä maalintekijät valikoitui lapulle järjestelmän muodossa (viimeaikaisten tulosten perusteella tämmöset osunee hepommin kuin voittajan veikkaaminen, ainakin omalta osaltani..):

1613560646704.png
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
Silti tekee pahaa lyödä omaa joukkuetta vastaan, varsinkin tässä tämänpäiväisessä pelissä. Raha ei toimisi minkäänlaisena balsamina haavoille jukureiden voittaessa..

.. ellei puhuta vähintään viisinumeroisesta lapusta
 

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Taannoin pelattiin kimppaan kaverin kanssa ja otettiin tapu lapulle usein ihan siksi ettei niin pahasti ota pattiin niiden voitto kun siitä saa korvauksen.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Harmittaa, että Jukureiden erittäin pelattava 5.5 kerroin on jo tippunut 4.9.
Kyllähän tuo tulee silti lapulle, koska historiaan peilaten Jukurit voittaa Ilveksen n. 50% todennäköisyydellä.
Historiaan peilaten 50% on reippaasti alakanttiin. Valitettavasti Jukurin on Ilveksella hankala vastus.
Itse en pysty veikkaamaan Ilveksen tappiota, jos tulee tappio niin harmituksen lisäksi menetän myös rahaa :D.
 

Luchs

Guest
Historiaan peilaten 50% on reippaasti alakanttiin. Valitettavasti Jukurin on Ilveksella hankala vastus.
Itse en pysty veikkaamaan Ilveksen tappiota, jos tulee tappio niin harmituksen lisäksi menetän myös rahaa :D.


Tuhlaan aikaani laskiessani Kellyn kaavaa, ja pohtiessani voimalukuja, sillä tässähän on selkeät ohjeet voittavaan vedonlyöntiin.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Tuhlaan aikaani laskiessani Kellyn kaavaa, ja pohtiessani voimalukuja, sillä tässähän on selkeät ohjeet voittavaan vedonlyöntiin.
Mun ohjeiden mukaan ei vetoja kannata lyödä (ellei se jo tullut selväksi).
Vedonlyönti on mulle huvia ja sillä ei ole tarkoitus tienata.
Älä hylkää voittoformulaasi.;);)
 
Viimeksi muokattu:

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 463
Silti tekee pahaa lyödä omaa joukkuetta vastaan, varsinkin tässä tämänpäiväisessä pelissä. Raha ei toimisi minkäänlaisena balsamina haavoille jukureiden voittaessa..

.. ellei puhuta vähintään viisinumeroisesta lapusta

Riippuu varmaan paljon voittaa. Mutta eipä se kovin lämmitä. Itsellä on tapana tsekata kyllä
Ilves-pelien kertoimet, mutten pääsääntöisesti halua pelata Ilveksen pelejä, sillä tarkastelukulman pitäminen objektiivisena on hankalaa. Sortuu nopeasti ylioptimismiin tai pessimismiin.
 

Luchs

Guest
Ei mikään pro-tip, mutta jotenkin tilastoihin ja omaan persefiilikseen peilaten nämä maalintekijät valikoitui lapulle järjestelmän muodossa (viimeaikaisten tulosten perusteella tämmöset osunee hepommin kuin voittajan veikkaaminen, ainakin omalta osaltani..):

katso liitettä 1083

Hyvä esimerkki siitä kuinka hankala vedonlyöntimuoto tämä on, varsinkin järjestelmänä.

Yksittäiset vedot tuovat pienemmän voiton, mutta tappio-odottama on pienempi.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Hyvä esimerkki siitä kuinka hankala vedonlyöntimuoto tämä on, varsinkin järjestelmänä.

Yksittäiset vedot tuovat pienemmän voiton, mutta tappio-odottama on pienempi.

Jep, viihteen vuoksi ennemmin pelaankin näitä, tulee mielenkiintoa seurata muotakin kierroksen pelejä. Ei se toki haittaa vaikka joskus jotain kipurhaa saisikin.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 322
Harmi, kun pitkässävedossa on vaan alta 2 kerroin HPK.lle kun jättää tasurin mahdollisuuden pois. Olisi helppoa rahaa tulossa.
 

Luchs

Guest
Nordicbet HPK:n suoralle voitolle 2.5
Unibetillä 2.35

edit: ainakin NB:llä kerroin pudonnut 2.45
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 782
HPK - Ilves 1
2.33 kerroin. Myönnettävä, että uhrilahjan annoin jälleen Veikkaukselle. Yleensä se kantaa Ilveksen pisteille.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Joku noheva palstatoveri jos jaksaa vertailla mistä saa kaikista korkeimman kertoimen tolle riville niin ansaitsee ison kiitoksen.

Modet siirtäköön vedonlyöntiketjuun jos semmonen löytyy, äkkiselauksella ei osunut silmään.
Täällähän tämä peräti seuraavalla sivulla.
En itse harrasta uhkapelejä, mutta jos harrastaisin, niin nyt houkuttelisi joku lappu sisään laittaa
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 782
Täällähän tämä peräti seuraavalla sivulla.
En itse harrasta uhkapelejä, mutta jos harrastaisin, niin nyt houkuttelisi joku lappu sisään laittaa
En voi suositella kyseistä vetoa kyllä lyömään, Pelicansin ja KalPan kertoimet on niin surkeeta luokkaa tuossa lapussa, että ei siitä vedonlyöjä pahemmin kostu.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös