Veikkaus- sekä vihjeketju

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 668
Kun alkuperäiset kertoimet tuli oli tiedossa, että Pospisil ei pelaa. Voisiko sitten Malek laskea tuota kerrointa muka niin paljon? Onhan siellä kakkosveskari myös Saipalla.
Eiköhän tuossa ole käynyt niin, että Saipaa on pelattu sen verran tuolla 6,4 kertoimella, että on ihan puhtaasti pelaamisen takia laskenut.
Eiköhän se juu pelattu yli, kuten tuolla pelin ennakoinnissa on hyvin todettua, mikä voisi mennä pieleen. Nuo automatiikan reagoi tosi herkästi, kun tasapaino alkaa järkkymään.
Itsekin pelailen aina joskus tuollaisia vitutuksen lepyttelyvetoja.
Tuo pelaamalla kertoimien manipulointi on tuolla ravi hommissa yllättävää. Kaverin tuntemattomalle hevoselle ku laittaa 20 liian aikaisin ni ammattilaiset pitää sen lampuilla mukana ja yllätys voittoihin ei pääse kiinni. Mä olen melko pitkään seuraillut tuota pelikäyttäytymista, aina yhtä kiehtovaa, eikä omaa rahaa kuluu lainkaan. Mun aivot on niin hitaat että tunnistettuani tuollaisen erikoisen trendin niin se juna on jo mennyt.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 261
Eilen osu 3/3 maalintekijät samassa lapussa ja tälle illan pelille lyötiin Masin, Sebök ja Ikonen avausmaalin tekijäksi sekä Parikka viimeisen maalin tekijäksi.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Eiköhän se juu pelattu yli, kuten tuolla pelin ennakoinnissa on hyvin todettua, mikä voisi mennä pieleen. Nuo automatiikan reagoi tosi herkästi, kun tasapaino alkaa järkkymään.
Itsekin pelailen aina joskus tuollaisia vitutuksen lepyttelyvetoja.
Tuo pelaamalla kertoimien manipulointi on tuolla ravi hommissa yllättävää. Kaverin tuntemattomalle hevoselle ku laittaa 20 liian aikaisin ni ammattilaiset pitää sen lampuilla mukana ja yllätys voittoihin ei pääse kiinni. Mä olen melko pitkään seuraillut tuota pelikäyttäytymista, aina yhtä kiehtovaa, eikä omaa rahaa kuluu lainkaan. Mun aivot on niin hitaat että tunnistettuani tuollaisen erikoisen trendin niin se juna on jo mennyt.

Ei tuossa tapahtunut muuta kuin tosiaan Ilveksen kakkosmaalivahti nosti Veikkauksen papereissa SaiPan todennäköisyyttä hieman: karkeasti 15% - > 18,5%

(Pospisilin poissaololla ei juuri merkitystä, ajoissa tiedossa tai ei).

Ravijuttuun voin "pienellä" alan kokemuksella kommentoida, ettei noin :) Ammattilaisia tai edes jokseenkin osaavia pelureita ei kiinnosta yhtään, jos jollekin on pelattu muutama kymppi voittajaa ajoissa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Tää on jännä. Veikkausko oletti maaleilla olevan Langhamer/Westerholm ja antoi 6,4 Saipalle, mutta Malek/Huhtamaa antaa Saipalle tuohon nähden etua sen verran että kerroin on nyt 5,4? Isohan se kerroin on silti, ei siinä mitään.

Itse pelistä saadaan hyvää oppia ennakkosuosikin asemassa paineiden käsittelystä. Saas nähä, miten onnistutaan.
Oma vastaus tähän kerroin asiaan.
Kun alkuperäiset kertoimet tuli oli tiedossa, että Pospisil ei pelaa. Voisiko sitten Malek laskea tuota kerrointa muka niin paljon? Onhan siellä kakkosveskari myös Saipalla.
Eiköhän tuossa ole käynyt niin, että Saipaa on pelattu sen verran tuolla 6,4 kertoimella, että on ihan puhtaasti pelaamisen takia laskenut.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 619
Oma vastaus tähän kerroin asiaan.
Coolbet ainakin näyttää tälle:

1669547927360.png
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Coolbet ainakin näyttää tälle:

katso liitettä 3515
Nää on näitä höpöhöpö sivuja :)
Toki itse voisin tuolta pelata kun en ole voittava veikkaaja, mutta nämä sivut eivät anna voittavien pelata, että nää käyttää ns hyväkseen vain satunnais ja ongelma pelaajia :confused:
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 619
Nää on näitä höpöhöpö sivuja :)
Toki itse voisin tuolta pelata kun en ole voittava veikkaaja, mutta nämä sivut eivät anna voittavien pelata, että nää käyttää ns hyväkseen vain satunnais ja ongelma pelaajia :confused:
Kaippa se riippuu talosta. Mutta tuo on heidän ilmoittama pelijako tuohon peliin.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 319
Osunut hyvin Ilvestä vastaan, niin pakko oli laittaa:

Screenshot_2022-11-27-13-27-58-53_6edd11ec665c8358253a5ea88b71edc6~2.jpg
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Nää on näitä höpöhöpö sivuja :)
Toki itse voisin tuolta pelata kun en ole voittava veikkaaja, mutta nämä sivut eivät anna voittavien pelata, että nää käyttää ns hyväkseen vain satunnais ja ongelma pelaajia :confused:

Kyllä Coolbetin jakauma silti kertoo asiasta jotain. Ei tuossa Veikkauksellakaan oo SaiPaa painettu niin, että kerroin laskenut sen takia. Coolbet on ihan kelpo saitti. Kyllä sieltä rahaa ehtii tehdä ennen kuin limitit paukkuu ihan naurettaviksi. Mutta joo, kuuluu niihin, jotka rajoittaa (lopulta).

Laitetaan toisesta ketjusta vielä tännekin tämä, kun liittyy ketjun otsikkoon:

1669548770665.png
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 550
Kyllä Coolbetin jakauma silti kertoo asiasta jotain. Ei tuossa Veikkauksellakaan oo SaiPaa painettu niin, että kerroin laskenut sen takia. Coolbet on ihan kelpo saitti. Kyllä sieltä rahaa ehtii tehdä ennen kuin limitit paukkuu ihan naurettaviksi. Mutta joo, kuuluu niihin, jotka rajoittaa (lopulta).

Laitetaan toisesta ketjusta vielä tännekin tämä, kun liittyy ketjun otsikkoon:

katso liitettä 3517
Kerronpa tarinan coolbetista.Vuosia sitten oli eräässä naisten käsipallopelissä maalimäärä lyöty naurettavan alas oli tyyliin jotain 24,5maalia tai yli.No minähän huomasin hetkeni koittaneen ja täräytin heti 500e sille.Peli pelattiin ja maaleja tuli reilusti rajan yli.Pelitilille ilmestyi voittona 500e eli sama mitä laitoin.Siihen jäi kyseiseen puljuun pelaamiset.Kyl noihin puljuihin hävitä saat ihan niin paljon ku rahaa löytyy eikä kukaan puutu siihen mitenkään.Voitat ni keksivät kyllä vaikka mitä tilinjäädytyksestä,peliä otetaan vastaan 3e tai jopa sopupeli syytöksiä voi tulla.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 255
Maaleja tulee liukuhihnalta, mutta tappiolla ollaan edelleen. 43,50€ tällä hetkellä palautumassa ja panostus tosiaan 60€. Noh, on tässä vielä aikaa ja eipähän sentään nollilla mennä. Joona kun lataa erän alkuun Supin syötöstä maalin, niin näyttää jo hyvältä.

E: jee, 1,50€ voitolle. On tämä kyllä yksi epäonnen viikko.
 
Viimeksi muokattu:

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 297
No nyt toi Saipan kerroin.
katso liitettä 3510

Voittaako henki materian?
Laitoin black fridaysta säästyneet rahat:

Dominik Masinin
&
Jyrki Jokipakan

maaleille. Pakkohan ykkösparin on alkaa kohta osumaan vaikka vahingossa, jatkan tätä kunnes osuu. Joskaan Ilveksen pelitapa ei perustu viivalta maalille vetoihin.

Tämän saagan voi lopettaa melko nopeaa eli tänään kahden pelin jälkeen ihan hyvillä mielin. Ensimmäisessä osui heti Jykä ja nyt Masin räjäytti potin osummalla sekä viimeisellä maalilla.

Kohti seuraavia haasteita ja tappioita.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Kiitos @Toutain vinkistä, että sieltä löytyy kahden kohteen moniveto jossa ylimääräistä jaossa 20k.
Screenshot_2022-11-29-12-46-14-84_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös