Veikkaus- sekä vihjeketju

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 536

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 536
Jep! Silti tapsut ei mun lapulle tu ikinä raksittua! Tulee mieleen 2000luvun alku ja keskivaihe ja...:oops: ja kui monta leijona pulloo hävisin paikallispeleistä:rolleyes:
Tappara on ollut jo vuosia vedonlyöntikiellossa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 536
KK:n kerroin on laskenut jo alaspäin.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 900
Tottakai otan itse Tapparan tälle päivälle, energinen peli Munchenia vastaan uusituilla ketjuilla, lisäksi JYPin molari ei vakuuta. Niin hyvä kerroin ettei hyvä tosi.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 003
Porukka ei ymmärrä että tuo varma voitto oli vaan heitto. Mä uskon, että Tappara voittaa ja kerroin 1.88 on erittäin pelattava. Tässä ei ole tunteilla mitään tekemistä vaan tarkkaa analyysiä joukkueista, voimasuhteista.

Tappara pääsi CHL:ssä jatkoon, he voivat nyt hetkeksi keskittyä liigaan ja tarvitsevat pisteitä. Rauhala takasin, löysäily loppui ja toi joukkue näyttää mihin pystyy ja alkaa nousemaan sarjataulukossa ylöspäin. Jypin puolustus vuotaa liikaa ja Tappara taas on saanut sitä hiottua kuntoon.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 357
Porukka ei ymmärrä että tuo varma voitto oli vaan heitto. Mä uskon, että Tappara voittaa ja kerroin 1.88 on erittäin pelattava. Tässä ei ole tunteilla mitään tekemistä vaan tarkkaa analyysiä joukkueista, voimasuhteista.

Tappara pääsi CHL:ssä jatkoon, he voivat nyt hetkeksi keskittyä liigaan ja tarvitsevat pisteitä. Rauhala takasin, löysäily loppui ja toi joukkue näyttää mihin pystyy ja alkaa nousemaan sarjataulukossa ylöspäin. Jypin puolustus vuotaa liikaa ja Tappara taas on saanut sitä hiottua kuntoon.
Niin itse näen tuon JYP - Tappara pelin vähän niin, että joko siellä on molemmilla pelattava kerroin tai sitten ei kummallakaan.
Itse en juuri noista syistä pelaa koko kohdetta. Pystyn perusteleen itselleni molempien joukkueiden pelaamisen, joten en pelaa ollenkaan.
 

Ipa1

Rivipelaaja
Viestejä
86
Porukka ei ymmärrä että tuo varma voitto oli vaan heitto. Mä uskon, että Tappara voittaa ja kerroin 1.88 on erittäin pelattava. Tässä ei ole tunteilla mitään tekemistä vaan tarkkaa analyysiä joukkueista, voimasuhteista.

Tappara pääsi CHL:ssä jatkoon, he voivat nyt hetkeksi keskittyä liigaan ja tarvitsevat pisteitä. Rauhala takasin, löysäily loppui ja toi joukkue näyttää mihin pystyy ja alkaa nousemaan sarjataulukossa ylöspäin. Jypin puolustus vuotaa liikaa ja Tappara taas on saanut sitä hiottua kuntoon.
Tossa kertoimessa ei o yhtään mitää pelatattavaa.
 

Ipa1

Rivipelaaja
Viestejä
86
Jyppi parantaa peliä ja tapsujen viime chl peli ei kerro mistään mitään. Jos tota pitää hyvänä kertoimena tapsuille niin terve!
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 103
Liiga on nii vaikee veikattava ettäo_O ite lopettanu pitkävedon kokonaa koska aina menee yks väärin pela yhen tai kuus kohdetta:rolleyes::D

Jos ns. viihdevetoja pelaa, ei yhdistelmäpelien suosimisessa ole mitään moitiskeltavaa.

Sen sijaan pitkän aikavälin voittavassa pelissä singlekohteet ovat aina parempi pelistrategia.
Voitto-odotusta voi kompensoida panoksen suuruutta nostamalla, pelikassan koko huomioiden.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 003
Noh mites kävi tuon Tapparan kanssa? Harmittaa, kun en live-vedossa napannu kiinni 2.35 kertoimella.
 

Suikula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
211
Screenshot_20221014-203927_Samsung Internet.jpg
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 103


Voittojen lunastus on aina hienoa, ei pelkästään voittamisen tunteen takia, mutta myös oivaltamisen oikeiden asioiden suhteen.
Usein kuitenkin ihmisillä on tarvetta esitellä voittoja, tappioiden sijaan, eikä siinä mitään mutta valitettavasti armottoman vedonlyöntimarkkinan voittaminen ei onnistu pikavoittomentaliteetilla.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 357
Voittojen lunastus on aina hienoa, ei pelkästään voittamisen tunteen takia, mutta myös oivaltamisen oikeiden asioiden suhteen.
Usein kuitenkin ihmisillä on tarvetta esitellä voittoja, tappioiden sijaan, eikä siinä mitään mutta valitettavasti armottoman vedonlyöntimarkkinan voittaminen ei onnistu pikavoittomentaliteetilla.
Niinkuin tuolla ylempänä kirjoitit. Jos vedonlyöntiä haluaa voitollisesti harrastaa on single kohteet oikeastaan ainut tapa tehdä se. Sekin on ihan puhdasta ylikertointen etsimistä eikä siinä ole tilaa "musta tuntuu" vedoille.
 

Ipa1

Rivipelaaja
Viestejä
86
Joo tossa sen näki taas mun tiedono_O onneks oltiin areenal eile kattoo muunlaista touhua ja jätin arvailut pois noista liigapeleistä. Vissii kaikki ois menny väärin:D Tänää si raveja pelaan:D:rolleyes:
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös