• Foorumilla on nyt mahdollista käyttää myös ns. tumman tilan teemaa, jossa taustaväri on tummempi ja tekstit vaaleammat. Valinta tapahtuu oletuksena automaattisesti käyttöjärjestelmän asetuksen mukaan, mutta sen voi vaihtaaa myös alapalkin vasemmasta laidasta tai omista käyttäjätiedoista.

Valmentaja Raimo Helminen

Voittamisen takiako sinä Ilvestä kannatat? Itse en ainakaan. Itse olen Ilvesläinen kuolemaani asti vaikka ei tulisi yhtään menestystä.
Ei, mutta sinulle se näyttää olevan sydämen päällä.

Mitä vittua sä nyt kitiset? Just sanoit itse että mitä väliä millään areenoilla on jos ei voiteta koskaan? Eli kannatatko sä nyt voittamisen takia vai miksi? Ei pysy enää perässä.:D
Niin onko sillä areenalla mitään merkitystä jos Ilves ei koskaan voita mitään josta pitäisi olla kateellinen. Varmaan on vaikea tilanne Kuopiossa valitsevatko mestaruuden vai hienon areenan :D

Niin onko sillä areenalla mitään merkitystä jos Ilves ei koskaan voita mitään josta pitäisi olla kateellinen. Varmaan on vaikea tilanne Kuopiossa valitsevatko mestaruuden vai hienon areenan :D
Asia kunnossa. Ota mehua välillä tai käy vaikka pihalla vetääs happea tohon ulinaan.

SaiPan koko pelaajisto pääsi vetämään kauden läpi tietyllä tapaa paineettomassa tilassa. Ei pelkästään sen takia, että ennakko-odotukset olivat nollissa, vaan koska Raipe kantoi kaiken huomion harteillaan läpi kauden.

Totta kai petmanit, kivenmäet, pysykit ja piiroiset saivat ansaitusti oman osansa hehkutuksesta, mutta loppuviimein otsikkotasolla kaikki henkilöityi aina Raipeen. Suunnaton arvostus.

Kyllä sanoisin, että Raipelle kuuluu parhaan valmentajan titteli, vaikka mestaruuden otti KalPa. Muutenhan sen voisi antaa aina suoraan mestarivalmentajalle, jos tällaisen sensaation jälkeen ei hopeajoukkueen valmentaja sitä saa.

Kyllä sanoisin, että Raipelle kuuluu parhaan valmentajan titteli, vaikka mestaruuden otti KalPa. Muutenhan sen voisi antaa aina suoraan mestarivalmentajalle, jos tällaisen sensaation jälkeen ei hopeajoukkueen valmentaja sitä saa.
Eikös Hölö saanut sen toisella hopea kaudellaan? Näin muistelisin.

Kyllä se varmasti Raipelle menee.

Takaisin