Valmentaja Raimo Helminen

Silloin kyllä helvetti jäätyisi toisen kerran (ensimmäinen oli Suomen Euroviisuvoitto), jos Raipe mouhoihin päätyisi. Haluan uskoa, että ei menisi sinne edes Grönborgin mottipäisellä sopimuksella. Olisi sen jälkeen sellainen Juudas koko Tampereella, ettei pahempaa voisi olla.

Juuri näin. Samat huhut jotka kertovat, että Myrrälle on jo tarjottu jotain konkreettista, niin eivät taida pitää paikkaansa.

Varmasti Tappara tulee esittämään mielenkiintoa Helmiseen, mutta kyllä ihme täytyy tapahtua, että Helminen olisi Tapparan päävalmentajana ensi kaudella. Isoimmat prosentit annan Anders Karlssonille ja Jussi Tapolalle. Tietenkin molemmat saattavat saada paremmat sopimukset ulkomailta, jolloin Tapparan täytyy ottaa pienemmän profiilin valmentaja. Nämä tuollaisina pieninä kuiskutteluina Tapparan toimiston läheltä.
Juu itse myös Tapolasta tänne jo jokin aika sitten myös höpisin.

Pikkarainen on varmasti myös isona vaihtoehtona koska yhteys Vuoriseen löytyy.

Niin, jos sä kerrot, että Tappara ja Raipe neuvottelevat, saat melkoisesti huomiota, puhetta ja spekulointia, mutta et ole edes kertonut mitään, mikä missään vaiheessa voisi aukottomasti osoittautua paskapuheeksi. Voit sitten matkan varrella vielä päivitellä "tietojasi" asioiden etenemisestä. Tämä kaikki siis siitä riippumatta, onko taustalla oikeasti mitään kuhinaa Tapparan ja Raipen välillä. Mikään valtava yllätys ei olisi, jos Tappara olisi jokusen muun valmentajan lisäksi kiinnostunut myös Raipesta, mutta eiköhän sielläkin ole realistisina niminä mielessä muut herrat.

Jep, toki Eskon jutut on aina vähän pilipalijuttuja ollut, että sopiva lähdekriittisyys täytynee löytää
Joo siis Esko on Esko. Sen muistan kyllä aina. Sitten taas toiselta kantilta katsoen näin syntyperäisenä ilvesläisenä tämmösellä vitsailukin tuntuisi pahalta. Mitä jos nyt on se kerta, kun osuu? Se olisi jotain katastrofaalista. Miltä kuulostaisi Ojanen Ilveksen penkin takana? :rolleyes:

Eli summa summarum vähän kieli poskessa toivoin armahdusta, mutta rahtusen annan itse asiallekin...

Joo siis Esko on Esko. Sen muistan kyllä aina. Sitten taas toiselta kantilta katsoen näin syntyperäisenä ilvesläisenä tämmösellä vitsailukin tuntuisi pahalta. Mitä jos nyt on se kerta, kun osuu? Se olisi jotain katastrofaalista. Miltä kuulostaisi Ojanen Ilveksen penkin takana? :rolleyes:

Eli summa summarum vähän kieli poskessa toivoin armahdusta, mutta rahtusen annan itse asiallekin...
Totta tuokin, ehkä itse pyrin nyt luottamaan siihen, että tämä on Eskon epätoivoinen keino antaa podcastilleen tekohengitystä. Parempihan olisi olla antamatta koko jannulle huomiota, mutta totta puhuen pari rytmihäiriötä tuli, kun ton jutun näin.

Esko veti viime kaudella lopulta täysin häpeilemättä valtaosan huhuistaan aivan vihkoon, ja jutut vain muuttuivat entistäkin lennokkaimmiksi, ja nyt sama (bisnes)mies iskee ilmoille myyvistä myyvimmän Raipen ja Tapparan... Samalla rekordilla kun joku muu huhuilisi vaikka tällä palstalla, niin suohon naurettaisiin.
Sais bannia samalla recordilla.

Sikäli, olishan Tappara aivan helvetin tyhmä jos ei tän hetken kovinta kotimaista valmentajaa edes yrittäisi kosiskella

No kun urheilussa on yleensäkin joitain asioita mitkä pyhiä. Ei enää niin paljon kuin ennen mutta pitää nyt oikeasti Tapparankin ymmärtää missä raja. Myös Raipen itse.

Se jos ajattelee kuinka voi sitten naureskella Ilvesläisille kun Raipekin Tapparassa mutta oikeasti tuntuisiko se siltä että oma joukkue on nyt mitä kunnioittaa enemmän? Pelisilmä on yksi sana mikä vähän kuvastaa mitä yritän tuoda esiin.

• Tykkää
Reactions: CTS
Muistaako joku kun Raipelta kysyttiin et voisitko nähdä itsesi joskus Tran valmentajana? Ei siitä kauan ole ku en vaan muista yhtään mitä se vastas..

No kun urheilussa on yleensäkin joitain asioita mitkä pyhiä. Ei enää niin paljon kuin ennen mutta pitää nyt oikeasti Tapparankin ymmärtää missä raja. Myös Raipen itse.

Se jos ajattelee kuinka voi sitten naureskella Ilvesläisille kun Raipekin Tapparassa mutta oikeasti tuntuisiko se siltä että oma joukkue on nyt mitä kunnioittaa enemmän? Pelisilmä on yksi sana mikä vähän kuvastaa mitä yritän tuoda esiin.
Luonnollisesti mielipiteeni on puolueellinen, mutta tässä ei mun nähren ole pelisilmää muulla kun Raipella pitää kasvonsa ja sanoa ei. Tappara menestyshalukkaana organisaationa tottakai hakee parasta mahdollista markkinoilta

Ei se mikään ihme ole, että tappara neuvottelis helmisen kanssa. Molemmat tarvii uudet sopparit ens vuodeksi. Raipe on todistanu liigassa olevan kova valmentaja ja pelitapakin on viihdyttävä. Mitä röönporinkin piti tuoda tapparaan?

Jos ipa ei sopparia raipen kaa tee ni ei oo multa pois jos tapparaan menisi.

• Epätykkää
Ei se mikään ihme ole, että tappara neuvottelis helmisen kanssa. Molemmat tarvii uudet sopparit ens vuodeksi. Raipe on todistanu liigassa olevan kova valmentaja ja pelitapakin on viihdyttävä. Mitä röönporinkin piti tuoda tapparaan?

Jos ipa ei sopparia raipen kaa tee ni ei oo multa pois jos tapparaan menisi.

Sen pitäisi olla ihan kaikilta ilvesmielisiltä pois, mutta eihän sitä koskaan tule tapahtumaan.

Tappara saa kysellä kyllä, sen vielä jollain tapaa ymmärrän.

Sen pitäisi olla ihan kaikilta ilvesmielisiltä pois, mutta eihän sitä koskaan tule tapahtumaan.

Tappara saa kysellä kyllä, sen vielä jollain tapaa ymmärrän.
Minä en kyllä ymmärrä. Minä en kyllä todellakaan haluaisi nähdä Jutia tai muutakaan Tapparalegendaa Ilveksen penkin takana, enkä haluaisi että seura tätä mahdollisuutta edes tiedustelisi.

• Tykkää
Minä en kyllä ymmärrä. Minä en kyllä todellakaan haluaisi nähdä Jutia tai muutakaan Tapparalegendaa Ilveksen penkin takana, enkä haluaisi että seura tätä mahdollisuutta edes tiedustelisi.

Siksi siinä lukikin, että jollain tapaa ymmärrän. Käännä se vaikka niin, etten yhtään ihmettelisi, jos Tapparassa tätä ei nähtäisi minkäänlaisena ongelmana :D

Miten tappara on enää tappara, jos puolet pelaajista on Ilveksen kasvatteja, ja Ilves-legenda Raipe penkin takana?
Sehän on sitten jonkin sortin kakkos-Ilves.

Minä en osaisi arvostaa vastaavaa tapparalaistamista Ilveksessä.
Miettikää nyt, joku Tukka-Jukka Ilveksen penkin takana...

Itse kääntäisin tämän myös siten, että jos Raipe haluaa Tampereelle palata niin olisi sääli jos Ilveksessä ei löytyisi mielekästä roolia.
Jossain Niemelä - Raipe parivaljakossa olisi statuksen suhteen paljon samaa kuin Summanen - Westerlundissa.

Takaisin