Vaasan Sport

Hyvä kirjoitus Sportista Jatkoajan foorumilla, mutta se vedetään viimeisellä hetkellä vituiksi.

"Pitkän puntaroinnin jälkeen ja joulun alla on hyvä selventää ajatuksia. On selvää, että on vuosikausia menty alle riman. Positiivisena pidän tj. Kemppaisen mukana oloa, sometiimiä ja uutta hallitusta. Itse olen päättänyt olla täysillä mukana, auttaa kannattajayhdistystä sekä seuraa. Ostanpa vielä muutaman osakkeen. En kehu toilailuja, päinvastoin. Poden sääliä hienoa seuraa kohtaan, johon toki aiheestakin on kohdistunut median ja muutaman toimittajan ajojahtaamista. Minä en kannattajana lähde siihen kelkkaan. Voitte olla varmoja, että sanottavaa on minullakin. Sen teen fase to fase, en lietsomalla yleisesti. En halua moittia muita, ymmärrän täysin sen, sanotaanko rumasti vitutuksen. On hyvä muistaa kuinka koomailuja on tehnyt moni seura suljetun sarjan aikana. Muutama seura kunnostautui tekemään myynnistä perinteen, jopa 10 vuodeksi. Nyt niitä pidetään sensaatioseuroina. Yhden seuran on liiga pelastanut maksamalla velat. Onpa anteeksi pyydellyt muutkin liigaseurat julkisesti. Yhtä kaikki en halua verrata muihin, se mikä on tärkein olemme mokanneet ja monta kertaa, nyt se pohjalainen näytönhalu päälle. Toivotan samalla hyvää joulua palstaveljille. Toivon joulupukilta myös Sportille sokerisetää, se helpottaisi"

- V.Wittgenstein
Voisin ehdottaa Vinnie-setää.

Takaisin