Vaasan Sport

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 268

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Mää en yksinkertaisesti ymmärrä tätä Sporttia. Eilen katselin kaksi erää peliä Kärppiä vastaan ja kyllä Sport sai Kärpät näyttämään todella aneemiselta joukkueelta niinkuin ovat saaneet myös Ilveksen ja Tapparan. Sport ja Dufva on kyllä luotu tähän altavastaajan asetelmaan.
 

Sentteri58

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
Sportille erittäin paha menetys, Erikssonin kausi ohitse. Mahtaako olla viimeinen naula pudotuspeli haaveille
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 821
Minä en ymmärrä miten voi luovuttaa tossa kohtaa. Toki hyvin vaikeata tuolta on enää nousta, mutta silti kaksi ottelua vähemmän pelanneena vielä on teoriassa ihan kohtuulliset saumat.

Mun mielestä ei pitäisi vielä luovuttaa. Urheiluhommat on mun mielestä vähän semmosia, et ikinä ei luovuteta niin kauan kun on saumaa.
Ohkaset on saumat Sportilla enää, muttei missään nimessä mahdoton paikka. Mutta he tekivät nyt näin ja sieltä löytyy kyllä pelimiehiä meillekin...

Edit. Jypillä huomattavasti heikompi tilanne ja eivät ole vielä luovuttaneet. Arvostan
 
Viimeksi muokattu:

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 268
Ensimmäinen asia mitä Sportin pitäisi tehdä kun loma alkaa on potkia hassu ukko Dufva pois. Hän ei ole nykypäivää ja näytöt on jo annettu viimeisten vuosien aikana. Pelitapa on todella tylsä eikä sillä voita tarpeeksi jotta tylsyys olisi oikeutettu. Penkin taakse joku jonka pelikirja on 2020- lukua.
 
Ylös