Ulkojäät 2016

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Ulkojäät 2016

Varmasti mahtava tapahtuma tulossa. Toivottavasti vielä kaiken kruununa on Ilveksen voitot molemmista matseista. Paikanpäällehän sitä on taas lähdettävä värjöttelemään. Toiveissa olisi tupa täynnä, pikkupakkasta ja selkeää.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ulkojäät 2016

Robert ja Nollakulma sanoi:
- 2/3 yleisötavoitteesta jo saavutettu. Tarkoittanee että koko viikonlopulle pitäisi saada vielä noin 7000 lippua myytyä.

Tämä tullee siis onnistumaan. Erittäin hyvä asia monessakin mielessä.

Itse ostin kolme lippua Tappara-peliin ja neljä lippua IFK-peliin. Avovaimo vanhempineen kannattavat Tapparaa, joten saavat mennä keskenään. Vältytään sukuriidoilta. Itse jään vahtimaan penskaa. Lauantaina otetaankin isolla kädellä. Aamusta Koulukadulle höntsäämään ja siitä päivä alkaakin kivasti rakentua.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ulkojäät 2016

HeGe41 sanoi:
Robert ja Nollakulma sanoi:
- 2/3 yleisötavoitteesta jo saavutettu. Tarkoittanee että koko viikonlopulle pitäisi saada vielä noin 7000 lippua myytyä.

Tämä tullee siis onnistumaan. Erittäin hyvä asia monessakin mielessä.

Itse ostin kolme lippua Tappara-peliin ja neljä lippua IFK-peliin. Avovaimo vanhempineen kannattavat Tapparaa, joten saavat mennä keskenään. Vältytään sukuriidoilta. Itse jään vahtimaan penskaa. Lauantaina otetaankin isolla kädellä. Aamusta Koulukadulle höntsäämään ja siitä päivä alkaakin kivasti rakentua.

Kai hommasit liput muijalle ja appivanhemmille ees Ilves katsomoon? :)
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ulkojäät 2016

sämpylä sanoi:
HeGe41 sanoi:
Robert ja Nollakulma sanoi:
- 2/3 yleisötavoitteesta jo saavutettu. Tarkoittanee että koko viikonlopulle pitäisi saada vielä noin 7000 lippua myytyä.

Tämä tullee siis onnistumaan. Erittäin hyvä asia monessakin mielessä.

Itse ostin kolme lippua Tappara-peliin ja neljä lippua IFK-peliin. Avovaimo vanhempineen kannattavat Tapparaa, joten saavat mennä keskenään. Vältytään sukuriidoilta. Itse jään vahtimaan penskaa. Lauantaina otetaankin isolla kädellä. Aamusta Koulukadulle höntsäämään ja siitä päivä alkaakin kivasti rakentua.

Kai hommasit liput muijalle ja appivanhemmille ees Ilves katsomoon? :)

Pelasin varmaa ja otin neutraaliin katsomoon. Mutta kyllä sekin vaihtoehto mielessä kävi. 8)
 

hokki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
101
Vs: Ulkojäät 2016

Sääennuste näyttää hyvältä toivotaan parasta, tuo myytyjen lippujen määrä on edelleen pieni, jo pari viikkoa sitten jossain mainittiin 16000 myytyä lippua ja tämän päivän Aamulehden mukaan myyty on noin 14000, mikä on totuus?
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Ulkojäät 2016

hokki sanoi:
Sääennuste näyttää hyvältä toivotaan parasta, tuo myytyjen lippujen määrä on edelleen pieni, jo pari viikkoa sitten jossain mainittiin 16000 myytyä lippua ja tämän päivän Aamulehden mukaan myyty on noin 14000, mikä on totuus?

Varmaankin tuo 14 000, koska muistaakseni pari viikkoa sitten puhuttiin vielä myydyistä JA varatuista. Nyttemmin ulostulot ovat keskittyneet vain myytyihin lippuihin.
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Ulkojäät 2016

sämpylä sanoi:
Jos tapahtuma ei tuota, ketkähän sit haukutaan?

HeGe, mikäli foorumia on eilisillan ja tämän päivän osalta uskominen.

Toki pitää määritellä, mitä tuottamisella tarkoitetaan? 13 000 ilmeisesti oli tuo maaginen +/-0 raja, ja jos nyt myytyjä on nyt 14 000, niin tapahtumahan on jo tuottava. Toki tavoite oli 20 000 henkeä, mikä ilmeisesti tarkoittaisi parin sadan tuhannen euron voittoja.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Ulkojäät 2016

Itse olen pettynyt mikäli jäädään alle 10 000/ottelu, sillä onhan tämä nyt niin ainutlaatuinen tapahtuma.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 411
Vs: Ulkojäät 2016

Jatkoajassa Eikka86 kirjottaa:

"Positiivista on VIP paikkojen myynnin onnistuminen perjantain osalta, toki iso osa rahoista menee Kissanmaankadulle."

Ööööh, eli mitenkäs toi noin menee,jos menee ?
Ymmärrän kyllä että Tappara ja IFK saa kait osansa, mutta Tapparalle iso osa?.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ulkojäät 2016

Teme-74 sanoi:
Jatkoajassa Eikka86 kirjottaa:

"Positiivista on VIP paikkojen myynnin onnistuminen perjantain osalta, toki iso osa rahoista menee Kissanmaankadulle."

Ööööh, eli mitenkäs toi noin menee,jos menee ?
Ymmärrän kyllä että Tappara ja IFK saa kait osansa, mutta Tapparalle iso osa?.

Ko. nimimerkki on osoittanut tietävänsä yhtään mistään noin mitään. Iisisti nyt.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Vs: Ulkojäät 2016

HeGe41 sanoi:
Teme-74 sanoi:
Jatkoajassa Eikka86 kirjottaa:

"Positiivista on VIP paikkojen myynnin onnistuminen perjantain osalta, toki iso osa rahoista menee Kissanmaankadulle."

Ööööh, eli mitenkäs toi noin menee,jos menee ?
Ymmärrän kyllä että Tappara ja IFK saa kait osansa, mutta Tapparalle iso osa?.

Ko. nimimerkki on osoittanut tietävänsä yhtään mistään noin mitään. Iisisti nyt.

Niin Tapparahan myy omia VIP paketteja Lapland hotelliin ja Ravintola Eliten tiloihin. Ihan hyvin nämä paketit voivat olla suosittuja Tapparan leirissä, mutta eiköhän sentään pelilipun osuus kolahda näistä Ilveksen laariin.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 727
Vs: Ulkojäät 2016

Samantien kun joku nevöhööd nimimerkki kirjoittelee jtn,niin jo lähtee vasikanlaukka liikkeelle.Rahaa tulee Ilvekselle ja hyvin.
 

hokki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
101
Vs: Ulkojäät 2016

Kyllähän Eikka paljon kirjoittelee tuolla Jatkoajassa, tietääkin välillä, mutta nyt on aika kuutamolla kun lulee että näiden myydyiksi ilmoitetun noin 13000 lisäksi olisi ilmaiseksi tulevat kausikorttilaiset,. Tapparallahan on omat VIP-paikkansa joista tulot mennee heille lippujen ylimenevältä osalta mutta tämähän on ok. Seuraavat pelit ratkaisevat paljon viimeisen viikon lipunmyyntiin, voittoja pitäisi tulla ja ehkä myös yksi uusi pelaaja jolla olisi markkina-arvoa tapahtumaan nähden.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ulkojäät 2016

hokki sanoi:
Kyllähän Eikka paljon kirjoittelee tuolla Jatkoajassa, tietääkin välillä

Olen nähnyt kaksi Ilvestä koskevaa viestiä. Molemmissa rajusti hakoteillä. Ehkä Ilves ei ole ominta alaa.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
942
Vs: Ulkojäät 2016

Kyllähän jo nyt on nähtävissä, että Ulkojäät tapahtumasta on tulossa täysin poikkeuksellinen jääkiekkotapahtuma ja ainakin itse olen erittäin ylpeä siitä, että Ilves on tämän takana ja kaikki näyttää sujuvan aikataulussa! Tarkoitushan on toki mennä katsomaan jääkiekkoa ja mielellään voittavaa kiekkoa, mutta kyllä pelkkää tapahtuman tunnelmaa ja ainutlaatuisuutta kannattaa lähteä aistimaan ja antaa kaikki tuki Ilvekselle.

Toivottavasti saadan ennen Ulkojäitä vielä muutama lippukauppaa boostaava sopimusuutinen ja Ilves Share pääsisi päivittämään tilannetta omistusjärjestelyiden suhteen. Tuskin maltan odottaa!
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
942
Vs: Ulkojäät 2016

Pyrstönuha sanoi:
Kyllähän jo nyt on nähtävissä, että Ulkojäät tapahtumasta on tulossa täysin poikkeuksellinen jääkiekkotapahtuma ja ainakin itse olen erittäin ylpeä siitä, että Ilves on tämän takana ja kaikki näyttää sujuvan aikataulussa! Tarkoitushan on toki mennä katsomaan jääkiekkoa ja mielellään voittavaa kiekkoa, mutta kyllä pelkkää tapahtuman tunnelmaa ja ainutlaatuisuutta kannattaa lähteä aistimaan ja antaa kaikki tuki Ilvekselle.

Toivottavasti saadan ennen Ulkojäitä vielä muutama lippukauppaa boostaava sopimusuutinen ja Ilves Share pääsisi päivittämään tilannetta omistusjärjestelyiden suhteen. Tuskin maltan odottaa!

Myös Esa Honkalehto on kyllä esiintynyt erittäin fiksusti ja tuonut tapahtumaa esille laajalti, kuten myös tässä haastattelussa: http://kiekkoareena.fi/kiekkostudio/kiekkostudio-mita-odotat-ulkoilmaotteluista-ilveksen-toimitusjohtaja-esa-honkalehto

Hieno tapahtuma tiedossa!
 

Kolibri#16

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Vs: Ulkojäät 2016

Kolibri#16 sanoi:
7+ lippua lähtee ostoon heti, kun Keränen julkaistaan. Jos jää julkaisematta, niin lippumäärä jää todennäköisesti kahteen valitettavasti
Ei näy Kerästä (vielä ainakaan), mutta kyllä sitä 5 lippua jo perjantaille tuli hankittua. Sää näyttäisi suosivan, mainonta parantunut jne. Lauantain liput vielä hankkimatta. Katsotaan sitä Keräs-/vahvistuskerrointa siihen määrään sit. Hyvät fiilikset kyllä tapahtumasta. Pari voittoa alle vielä toiveissa (niin ja jos uusia fanipaitoja kerkeäis tuleen..).
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Ulkojäät 2016

Jospa se Keränen ilmoitetaan vasta ensi viikolla ja eka peli on 16.12. Näin saadaan vielä ryntäys lippuluukulle saatesanoin: Kaikki kannustamaan Ilves voittoon kauden 12-13 liigan parhaan pelaajan siivittämänä. Tervetuloa kotiin Michael!
 

Deflaatio

Rivipelaaja
Viestejä
32
Vs: Ulkojäät 2016

Mulla olis 2 lippua Tappara -peliin ylimääräisenä. Jos joku tarvii niin luovun niistä edullisesti. Laittakaa yv. Niin sovitaan hinta. Olen ma ja ti Tampereella, joten toimitus suoraan ilman riskejä
 
Ylös