Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Status
Viestiketju on suljettu.

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Toivottavasti oli vain tilanteeseen kyllästyneen fanin heitto, mutta sattumalta kuulin, että Tuokkola olisi lähtökuopissa. Kädet ja jalat ristiin, että näin ei ole.
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Pikapuolin tullaan ilmoittamaan ipan ja Tumpin teiden eroavan yhteisymmärryksessä. Tosta liikkuu samanlainen huhu kuin tän päiväsestä jka oli taas vuodettu Arpojalle
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

WsQ sanoi:
Toivottavasti oli vain tilanteeseen kyllästyneen fanin heitto, mutta sattumalta kuulin, että Tuokkola olisi lähtökuopissa. Kädet ja jalat ristiin, että näin ei ole.

Tämähän se tästä vielä puuttuis.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Ei muuta ku Raipe koutsaan ja Hiitelän Sepi UTJ:ksi. Honkalehto vielä Tj:ksi niin kaikilla on kivaa eikä kenelläkään ole paha mieli...

Paitsi pelaajilla ja KANNATTAJILLA!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 555
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

No, se nyt puuttuisikin, että Tuokkolakin lähtisi lätkimään. Ei muuta kuin takaisin rännikiekkoon ja kivaan tsemppiin! Jos toteutuu, niin saattaa jäädä jokunen peli väliin.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 674
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Mikäli Tuokkola lähtee lätkimään niin itsellä katoaa loputkin uskon rippeet tästä touhusta. Tuokkola=Ilveksen uusi tuleminen näin minä tämän olen mieltänyt.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Ilves sanoi:
Mikäli Tuokkola lähtee lätkimään niin itsellä katoaa loputkin uskon rippeet tästä touhusta. Tuokkola=Ilveksen uusi tuleminen näin minä tämän olen mieltänyt.

Papereissani Tuokkolan korvaisi ainoastaan Jukka Jalonen ja Karri Kivi.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Uskottteko oikeesti jotain tapparan foorumilla kirjoitettua huhua. Tapparafanit yrittää nyt parhansa mukaan aiheuttaa sekasortoa meidän keskuudessamme. Tuokkolalla on sopimus, hänellä on perhe ja hänet pestattiin jo ennen kuin omistajavaihdoksesta oli edes tietoa.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Jikomn sanoi:
Uskottteko oikeesti jotain tapparan foorumilla kirjoitettua huhua. Tapparafanit yrittää nyt parhansa mukaan aiheuttaa sekasortoa meidän keskuudessamme. Tuokkolalla on sopimus, hänellä on perhe ja hänet pestattiin jo ennen kuin omistajavaihdoksesta oli edes tietoa.
Juurikin näin. Eräät tapparalaiset koittavat hämmentää tät muutenkin kuumana käyväää soppaa ja mm. akitoivat ilvesläisiä boikotoimaan pelejä. Eivät sentään kehtaa pyytää kääntymään tapparalaisiksi.
 

wasama

Luottopelaaja
Viestejä
1 041
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Tuokkola osoitti taas tänään kuinka upea tyyppi hän on.
Johdatti Ipan kaiken kohun keskellä voittoon ja käveli
pelin jälkeen jäälle kiittämään faneja.Mahtavaa toimintaa.
Näin kun Ipan johtokin toimis.Kunnioittais faneja ja laittais
seuran asiat kuntoon,eikä tappelis asioista.
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
696
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Täsmälleen näin kuten jäsen wasama kirjoitti!!

Mahtavaa toimintaa Tuomakselta, nostan hattua!
Itse olin aivan liekeissä tästä tapauksesta...

Kiitos Ilves, kiitos Tuokkola. Mehän ei joukkuetta nyt jätetä, kun kerrankin ollaan tilanteessa, jossa lähdetään peleihin oikeasti voittamaan eikä suorittamaan selviytymistaistelua viime vuosien tapaan.

Muutamat koirat vaan haukkuu mutta karavaani perkele kulkee - nyt sarjakakkosena.
Näin.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 533
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Ei Tuokkola ole mihkään lähdössä. Kävi vaan kiittämässä faneja että kaikesta tausta hälystä huolimatta joukkue ja Ilves on se mitä kannatetaan.
Ei kaikista "huhuista" ja uutisista tarvi negatiivista etsiä, nyt on suunta kuitenkin ylös ja eteenpäin.

PRO TUOKKOLA!!!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Upea ele Tuokkolalta!

Me Ilves-kannattajat saamme olla todella tyytyväisiä, että meillä on näin mahtava valmentaja !
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 768
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Mieleeni tulee vain Heikki Mälkiä kevään 2001 pronssipelin jälkeen joka on saanut fanikatsomon vilpittömän luottamuksen. Tulen kyllä muistamaan Tuokkolan tästä erityisellä lämmöllä.

Alkuperäinen suunnitelma oli kait lempeästi näpäyttää Sami Kapasta siitä että hänen ansiostaan Tuokkola meillä nyt valmentaa mutta tässä on nyt isommat asiat meillä tapetilla.
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

On kyllä hieno mies ja hyvä valmentaja!
 

Edustaja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
373
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Jumankauta että voi tuntua hyvältä tämä Ilveksen meno kaukalossa, koska vuosia vaadin Ilves.comin keskusteluissa ammattitaitoista valmennusta Ilvekseen. Taitaa olla niin, että pelitaktiselta älyltään Tumppi vie jopa eniten arvostamiani J. Jalosta ja J. Rautakorpeakin. Muutos on dramaattinen aiempaan verrattuna josta hyvänä todisteena käyvät ainakin kaksi asiaa. Vaikuttaisi siltä, että "huononakin" päivänä Ilves on vahva, sillä hyvin opetettuun pelitapaan on hyvä tukeutua, eikä peli hajoa täysin palasiksi. Lisäksi loukkaantumiset ja isommat rotaatiotkaan eivät pahemmin vaikuta, koska stuntitkin on opetettu olemaan osana toimivaa pakettia, jolloin kokonaisuus ei petä osasten(miesten) vaihtuessa.
 

Hermis

Guest
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Edustaja sanoi:
Taitaa olla niin, että pelitaktiselta älyltään Tumppi vie jopa eniten arvostamiani J. Jalosta ja J. Rautakorpeakin.

Voisiko olla kyse myös muista johtamisominaisuuksita kuin pelitaktisesta osaamisesta?

Väitän, että motivaatiolla, itseluottamuksella ja muilla kuin taktisilla ja taidollisilla tekijöillä on vähintään yhtä tärhkeä merkitys. Joukkue sitoutuu ja on todella yhtenäinen sekä toteuttaa taktiikkaa ja osaa ja saa myös itse tehdä päätöksiä kentällä. Ei ole siis valmennettu vaan ohjattu myös itse ajattelemaan ja ottamaan vastuuta.

Tuokkola on kyllä hieno mies ja valmentaja.
 

M_M

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
663
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

wasama sanoi:
Tuokkola osoitti taas tänään kuinka upea tyyppi hän on.
Johdatti Ipan kaiken kohun keskellä voittoon ja käveli
pelin jälkeen jäälle kiittämään faneja.Mahtavaa toimintaa.
Näin kun Ipan johtokin toimis.Kunnioittais faneja ja laittais
seuran asiat kuntoon,eikä tappelis asioista.

Todella hieno ele Tuokkolalta.

Ja mikä parasta Tuokkolan ele huomioitiin myös Iltalehdessä. Todella mukavaa lukea positiivisia uutisia Ilveksestä:
http://www.iltalehti.fi/smliiga/2013101517610069_sm.shtml
Tuokkola meni jäälle Ilveksen fanipäätyyn kiittämään yleisöä.

- Piti kiittää yleisöä, kun on ollut sen verran tiukat kaksi päivää. Yleisö on meille tärkeä ja me arvostamme kokemaamme tukea. Olemme todella iloisia, että yleisö on ollut meidän tukena kaikkein näiden vaiheiden jälkeen, Tuokkola summasi.
- Pystyimme 2-2-tilanteesta kääntämään pelin voitoksi. Olen järjettömän ylpeä pelaajistani.

:)
 

hyppyri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
659
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Hermes sanoi:
Voisiko olla kyse myös muista johtamisominaisuuksita kuin pelitaktisesta osaamisesta?

Väitän, että motivaatiolla, itseluottamuksella ja muilla kuin taktisilla ja taidollisilla tekijöillä on vähintään yhtä tärhkeä merkitys. Joukkue sitoutuu ja on todella yhtenäinen sekä toteuttaa taktiikkaa ja osaa ja saa myös itse tehdä päätöksiä kentällä. Ei ole siis valmennettu vaan ohjattu myös itse ajattelemaan ja ottamaan vastuuta.

Tuokkola on kyllä hieno mies ja valmentaja.

Niin, tuohan on juuri Valmentamista. Johtamista. Ihan hyvin sanottu. Kyllä noi pelaajat jo jotain tietää tuolla tasolla.
 

Edustaja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
373
Vs: Tuomas Tuokkola Ilvekseen kahden vuoden sopimuksella

Hermes sanoi:
Edustaja sanoi:
Taitaa olla niin, että pelitaktiselta älyltään Tumppi vie jopa eniten arvostamiani J. Jalosta ja J. Rautakorpeakin.

Voisiko olla kyse myös muista johtamisominaisuuksita kuin pelitaktisesta osaamisesta?

Väitän, että motivaatiolla, itseluottamuksella ja muilla kuin taktisilla ja taidollisilla tekijöillä on vähintään yhtä tärhkeä merkitys. Joukkue sitoutuu ja on todella yhtenäinen sekä toteuttaa taktiikkaa ja osaa ja saa myös itse tehdä päätöksiä kentällä. Ei ole siis valmennettu vaan ohjattu myös itse ajattelemaan ja ottamaan vastuuta.

Ilman muuta noin. Mutta Ilves on ennen Tumpin aikakautta antanut tolkuttoman tasoituksen muille joukkueille juuri tuossa pelitapa-asiassa. Nyt kun se on organisoitu ja tasoitusta ei enää sen suhteen anneta, niin motivaatiota, itseluottamusta yms, on helppo onnistumisten myötä kasvattaa. Lumipalloefekti on taas käynnistynyt, mutta tällä kertaa se pyörii vastakkaiseen suuntaan aiempaan verrattuna.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös