Tulosveikkaus ja otteluseuranta TPS - Ilves 23.9.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 738
Taidan kyllä siirtyä saunan puolelle, josko se tasoitus sieltä sitten löytyisi
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 537
Edelleenkään se että joku toinen joukkue on joskus on aloittanut paskasti, mutta lopettanut hyvin ei tuo Ilvekselle yhtään pistettä. Vai meinaatteko että Tapparassa ollaan nyt huolestuneena kun on voitettu kaikki pelit?

On mahdollista, että Ilves pelaakin keväällä lennokkaasti ja voittaa kaikki, mutta tämä että tänään ja eilen pelataan näin surkeasti ei todellakaan tarkoita sitä, että nyt voidaan sitten pankista nostaa maaleja ja pisteitä myöhemmin kun nämä on läpsytelty jyrän alla.
No karmeassa otteluruuhkassa taas levännyttä jengiä vastaan matsi.

Ei tässä nyt suuria ongelmia ole. Miehet väsyneitä ja rosteri kapea. Tuolta se näyttää.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 324
No karmeassa otteluruuhkassa taas levännyttä jengiä vastaan matsi.

Ei tässä nyt suuria ongelmia ole. Miehet väsyneitä ja rosteri kapea. Tuolta se näyttää.

Eilen ei ollut levännyttä jengiä vastassa ja samanlailla pyllistettiin kuin tänäänkin. Ihan itse ollaan kapea rosteri hankittu, itse olen koko ajan huutanut lisää leveyttä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 537
Eilen ei ollut levännyttä jengiä vastassa ja samanlailla pyllistettiin kuin tänäänkin. Ihan itse ollaan kapea rosteri hankittu, itse olen koko ajan huutanut lisää leveyttä.
Jep. Odotan Tillulta myös toimia ja äkkiä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 430
Aivan numeroihin toi taklaus tuli Masinia, siinä oli Tepsi jampalla kaikki aika ottaa tehoja pois taklauksesta, mutta veti täysillä numeroihin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös