Tulosveikkaus ja otteluseuranta TPS - Ilves | 2. Välierä 10.4.2022

Status
Viestiketju on suljettu.

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 075
Ei Zerenko pelaa pelin peliäkään, ellei Langhamer halua itse huilata.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 024
Selvä ero kärppäpeliin, Kärpät ei juuri paineistanut, Tepsi tulee päälle koko ajan.
Kiekko liikkuisi nopeammin kuin jalat, mutta...
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Vähän kyllä huolestuttaa toi omista lähtö!
Varsinkin kun se oli eilen jo samanlaista tuhraamista...
 

Jaska-85

Rivipelaaja
Viestejä
74
Lannistaa Marekin itseluottamuksen, samoin Zirikin , joka haluaisi kovasti pelata. Ja näyttäisi joukkueelle, että edes jotain yritetään, mutta tuo pöhkö on juntti pököpää loppuun asti. Ei voi ymmärtää
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 183
Selvä ero kärppäpeliin, Kärpät ei juuri paineistanut, Tepsi tulee päälle koko ajan.
Kiekko liikkuisi nopeammin kuin jalat, mutta...
Selvä ero, mutta miksi siihen paineeseen 5v5 pelissä ei näytä olevan valmistauduttu oikein, kun siihen ei ole saatu minkäänlaista lääkettä..Viisikossa pelataan yksilönä ihan omaa peliä ilman mitään yhteisiä säveliä.

Ohipeli ja otteluvoitoista pelataan, mutta silti todella nolo peli.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 108
Onko Ilves näissä playoffeissa vielä kertaakaan voittanut peliä, jossa vastustaja tekee ensimmäisen maalin? En millään muista, muistaako joku paremmin?
Lyhyt on ihmisen muisti
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Jos tästä jotain positiivista pitää löytää, niin tämä voi rohkaista Ahokasta tekemään junnot ja hankkimaan itselleen kultaisen kravatin.
Edit:
TPS:n valmentajalle paremmin sopii tietysti kultainen takki Hannu Jortikan tyyliin.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Isoja pelaajia poissa, tuuraajat Ikonen, Iso-Mustajärvi ei vain riitä, Tepsillä laadukas roosteri, tänään menee ohipeliksi.

Se ei poista sitä tosiasiaa, että nyt on vastassa vittumainen, hyvin valmennettu joukkue, ei varmasti vastus helpotu Tiistaina.

Tiistaina mitataan taas joukkueen kantokyky suuren yleisön edessä.
Nitroja tarvitaan jälleen, ei tämä helpotu faninkaan puolella, silti elämme upeaa aikaa rakkaan seuran kanssa, muistetaan Se.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Ei nyt heitetä kirvestä kaivoon yhden pelin takia. Eikun niin joo kyllähän muutamat sen teki jo runkosarjan viimeisen Sport pelin jälkeen.
Varovainen arvio on että sarja 1-1 tämän päivän jälkeen. Meillä edelleen kotietu ja 4 voittoa tarvitaan finaaliin.
Jäitä hattuun ihmiset :)
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Olen itse tällä linjalla vieläkin!
Samaa mieltä olen kyllä itsekin. En tajua tätä kikkailua muutamien pelaajien kanssa. Välillä pelikunnossa, välillä ei. Nyt on se hetki kun tarvitaan parhaita pelaajia jos yhtään pysyvät luistimilla. Jos eivät, niin sitten vaan kerralla katsomoon ja lukitaan jengi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös