Tulosveikkaus ja otteluseuranta Tappara - Ilves 7.10.2022

Status
Viestiketju on suljettu.

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 772
"Epäonnisesti nousee sinne yläpeltiin"

Neutraalit kommentaattorit...

”Virta tulee siihen lyömään mailaa väliin, ja siitä se sitten epäonnisesti nousee sinne yläpeltiin.” Saravo puhui siis Virran näkökulmasta ja vaikea tuota on siitä paremmin kuvailla. Itse olen kyllä pitänyt Saravosta kommentaattorina ja pitänyt kaveria aika neutraalina kehuu myös todella usein Ilvestä, ja taisi lipsahtaa muutama vuosi sitten SaiPaa vastaan säälisarjan kolmannessa pelissä ”Jes!” lähetykseen Ilveksen maalin jälkeen. Ei todellakaan mitään Ari Vallinmaista kitinää paikallispeleissä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 338
Melkein enemmän lämmittää miltä toi YV näytti kuin se, että tuli maali!
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
”Virta tulee siihen lyömään mailaa väliin, ja siitä se sitten epäonnisesti nousee sinne yläpeltiin.” Saravo puhui siis Virran näkökulmasta ja vaikea tuota on siitä paremmin kuvailla. Itse olen kyllä pitänyt Saravosta kommentaattorina...
Saravo on hommassaan viime kausina ollut liigan paras myös omasta mielestä

En tiedä onko oma liikuttunut mielentila syynä, mutta tuo kuulosti omaan korvaan harmitukselta.
 

Riksamasa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
940
Lähinnä veikkaan, että penkillä pahoiteltu paskaa syöttöä. Konna viritteli jo suoraan syötöstä laukaustaan, mutta jäi aika pahasti taakse syöttö.
Tostahan olis pitänyt kääntää vielä rystylle ja nostaa yläpeltiin. Ei vetää logoon, no en voi mitää jos konnalla ei mun harrastesarja käsiä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
En tiedä onko Raipen, vai Myrrän, vai Ojasen ansiota tuo AV, mutta se on loistavaa. Yhtaikaa aktiivista ja rauhallista. Hyökkääjät pelaavat todella uhrautuvasti, mutta eivät hötkyile ja pelaa itseään ulos. Samalla nelikon etäisyydet ovat aivan loistavat kokoajan.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
”Virta tulee siihen lyömään mailaa väliin, ja siitä se sitten epäonnisesti nousee sinne yläpeltiin.” Saravo puhui siis Virran näkökulmasta ja vaikea tuota on siitä paremmin kuvailla. Itse olen kyllä pitänyt Saravosta kommentaattorina ja pitänyt kaveria aika neutraalina kehuu myös todella usein Ilvestä, ja taisi lipsahtaa muutama vuosi sitten SaiPaa vastaan säälisarjan kolmannessa pelissä ”Jes!” lähetykseen Ilveksen maalin jälkeen. Ei todellakaan mitään Ari Vallinmaista kitinää paikallispeleissä.
Jep, koska tahansa kuuntelen ennemmin Waheebia ja Saravoa kuin omille jutuilleen nauravaa kaksikkoa Alkio - Vallin. Alkio toki yksin toimii ihan ok, mutta Vallinin kanssa se itse peli usein unohtuu oman "erinomaisuuden" keskellä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 772
Jep, koska tahansa kuuntelen ennemmin Waheebia ja Saravoa kuin omille jutuilleen nauravaa kaksikkoa Alkio - Vallin. Alkio toki yksin toimii ihan ok, mutta Vallinin kanssa se itse peli usein unohtuu oman "erinomaisuuden" keskellä.

Juu Alkiolle ei missään nimessä Vallinia samaan koppiin kun lähtee ihan viimeistään kolmannessa erässä jutut laukalle ja peli unohtuu. Yksin tai jonkun vähän rauhoittelevamman kommentaattorin kanssa menee. Vallinkin muiden selostajien kanssa ihan hyvä kunhan ei kommentoi ex-seurojensa ja niistä varsinkaan Tapparan tai Kärppien pelejä.

e. Lasse Kukkonen on Saravon ohella toinen esimerkki siitä miten oman seuran pelejä tulisi kommentoida. Kärpät - Ilves peleissä todella neutraalia ja kommentoi jopa useita tilanteita tyylillä ”siitä olis pitänyt tulla Kärpille jäähy”.
 

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
678
En tiedä onko Raipen, vai Myrrän, vai Ojasen ansiota tuo AV, mutta se on loistavaa. Yhtaikaa aktiivista ja rauhallista. Hyökkääjät pelaavat todella uhrautuvasti, mutta eivät hötkyile ja pelaa itseään ulos. Samalla nelikon etäisyydet ovat aivan loistavat kokoajan.
Ja mikä hienoa,poikittaissyöttöpaikat pelataan hienosti pois sijoittumisella
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 508
Pennanen yritti heittää Tikan ketjun Lehterän ketjua vastaan, mutta Tappara vaihtoikin Virran ketjun jäälle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös