Tulosveikkaus ja otteluseuranta Tappara - Ilves 26.1.2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 303
Tosta ekasta maalista: ymmärrän kyllä, että on sovittu, että pelataan miestä, mutta kun huomataan, että kaveri on noin paljon hukannu äijänsä, niin eikö se sen etutolpan pakki vois reakoida ja vetää oven kiinni hyökkääjältä?

Veskarillekki paljon pahempi jos hyökkääjä pääsee kiertämään siitä vapaasti takatolpalle.

Tälläsiä maaleja on kuitenkin tullut omiin jo useampi tällä kaudella.

Pitää kyetä reagoimaan. Ei voida laskea sen varaan, että hyökkääjät voittavat kaikki 1-1 -kamppailunsa. Ovet kiinni maalin eteen.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 350
Siis mikä tässä nyt jengiä kaihertaa? Mun mielestäni noi em. joukkueet ovat ihan humppaporukkaa Tapparaan verrattuna.
Ei mua mikään kaiherra, mähän sanoin että olet oikeassa siinä että tappara on parempi joukkue. Mua vaan vähän huvitti ne perustelut :)
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Eikö pelikirjasta prkl löydy muuta kuin kulmaväännöt ja pitkät kiekot. Siä on saakutti pelimiehiä kasa... maalia kohti ja verkot tötterölle, ei tää hei niin vaikeeta ole!
Itse asiassa tuossahan jopa toimitettiin kiekkoa viivasta maalille normaalia enemmän. Kody oli lähellä tehdä maalinkin yhdestä toimituksesta.

Tuonne maalin eteen on hemmetin vaikea päästä. Jotain keinoja siihen pitäisi keksiä.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 896
Tää on kyllä aika mielenkiintoinen pointti. Tiestysti tappara siis on lähtökohtaisesti IFK:ta ja KalPaa parempi joukkue, mutta tuo perustelu vähän ontuu. Mitä ne oli? "Helsingin 'kuus häviöö viidestä' IFK ja Kuopion "syöksykierteessä" KalPa"? Omituista lähteä noita kahta viime aikojen huonon vireen perusteella väittämään tapparaa helpommiksi vastustajiksi, kun heidän viime aikojen vire on ihan yhtä huono, ellei huonompi.

No ei kai sitä nyt kauheasti tarvitse miettiä. Tappara on sarjan kovin porukka ja mestarisuosikki numero 1.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 680
Iham turha sinne maalille on kiekkoa roiskia kun kaverilla on siellä kahden ja välillä kolmen ylivoima. Saatika kun saatu pitkä mylly, turha tuhlata se roiskimalla kiekko toivomalla parasta. Onhan sitä kiekkoa välillä hyvä toimittaa mutta vaatisi oikea-aikaisia liikkeitä hyökkääjiltäkin maalin eteen, eikä niin että kaverilla on kaksi puolustajaa ja sentteri irtokiekolla ja laituri blokkaamassa laukausta
 

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
640
Toiseen erään nyt sama touhu päälle mitä esim. Tappara esitti edellisessä paikallisessa. Lisäksi Kalpa pelikin oli tokassa erässä oikein ok eli nyt vaan tohinaa peliin.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 274
Tässä helpottaa onneks se, että tää Tappara ei oo "vanha Tappara". Niitäkin vastaan sai usein pelejä käännettyä viime vuosina, mutta tää versio antaa vielä enemmän vastahyökkäyksiä. Pitää vaan laittaa kiekkoo putken alle!
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 422
Mä teen Elokapinan Telian päätoimistolle, ja vaadin että lopettavat tuon mainoksen
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Ei mua mikään kaiherra, mähän sanoin että olet oikeassa siinä että tappara on parempi joukkue. Mua vaan vähän huvitti ne perustelut :)

No katsos kenet Tappara "2/10" voitti vieraissa? Korostaa sitä mitä KalPa on juuri nyt. Ei mikään mittari.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 527
Vähän on niheä alku tähänkin erään, eiköhän se siitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös