Matoash
Luottopelaaja
Mun mielestä toi oli ehdottomasti isompi telotusyritys kun se Latvalan pieni hipasu haaroväliinOlisi kyllä Jyriltä kiva kuulla miksi Tuulola saa hakata viisi kertaa poikittaisella jäässä olevaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä toi oli ehdottomasti isompi telotusyritys kun se Latvalan pieni hipasu haaroväliinOlisi kyllä Jyriltä kiva kuulla miksi Tuulola saa hakata viisi kertaa poikittaisella jäässä olevaan.
Ei muuten hävitäJos tälle nipulle hävitään 4 voittoa ni ei oo mestaruuskaan todellakaan ansaittua.
Eikä olekaan, mä oon elänyt kolme mestaruutta, joista kaksi muistan, yhden hyvin ja yhden hämärästi, enkä sano finaaleista mitään, mutta sen sanon, että Ilves voittaa tän sarjan. Ja ihmettelen lujasti jos ensi viikolla tarvii vielä pelataIhan sama vaikka hävittäisiinkin tänään (ei näytä siltä juuri nyt), ei noilla pitäisi olla meitä vastaan sarjan mitassa mitään palaa.
noh se temppu makso meille sarjan, tappara sai tästä sen tarvittavan energian mitä lähti noilla somepakotuksilla hakemaan
Ilves korostaa rikkeitä ja tuomarit aina ipan puolelle t:t.co. Siellä ei parane käydä, kun aina tulee paha mieli, mutta viime pelin jälkeen piruuttani kävin ja virheeksi sekin osottautui.Aivan täysin meidän erä. Ei mitään hätää taaskaan. Tuomarit ja naapuri voitettavissa
Pysytään jäähyboksista pois eikä sekoilla niin..
ei..Eli ei tarvi kattella kolmatta erää?![]()
Asiallista kieltä pitää käyttää.Olisi kyllä Jyriltä kiva kuulla miksi Tuulola saa hakata viisi kertaa poikittaisella jäässä olevaan.
Olisi kyllä Jyriltä kiva kuulla miksi Tuulola saa hakata viisi kertaa poikittaisella jäässä olevaan.
Tuo kun olisi käteen osunut, niin olisi ollut n. 2 x pahempi tilanne kuin Clengeningin huitominen aikoinaan.Vielä kivempaa olisi kuula, miksei Matinmikon huitominen ollut SR. Tuo oli ruma viikate suoraan jalkaan.
Tarvitseeko edes kaivaa mitään enempää tässä kohtaa? Pelataan omaa peliä eikä perseillä niin voitetaan tämä varsinaisella.Parannettiin ja komea nousu tasoihin. Nyt on kyllä taas se iso erä edessä, missä punnitaan ollaanko voittajia vai häviäjiä. Nyt pitäisi jostain kaivaa pykälä lisää kalapakista ja kaivaa se voitto. Tappara on vaisu edelleen.
Kävis kerrankin tuurikin ja noi tuomarit voisivat oikeasti nyt herätä etteivät pilaa ihan koko peliä.
Joku varmaan jo kysynytkin täällä mutta kysyn silti. Kuinkas sen Aaltosen selostuksen sai synkattua tähän antsan päälle. Eli oliko joku soitin jonka sai stopille?
Jaa se oli Matinmikko, katoin Jokipakaks. Mutta joo samaa mieltä. Oli tuokin räikeä tuomarivirhe.Vielä kivempaa olisi kuula, miksei Matinmikon huitominen ollut SR. Tuo oli ruma viikate suoraan jalkaan.
Toisaalta pitää ymmärtää että kaveri heitetään täysin kylmiltään kevään peleihin. Ottaa se hetken että olet mukana ytimessä.Soinin nostaminen kokoonpanoon ei ole kyllä tuottanut hedelmää, kauhea kiire paineen alla.
Ongelma on siinä ettei meidän oma tekeminen auta, näiden seeprojen kanssa, tuossa jäähyltä pois pysymisessä.Pysytään jäähyboksista pois eikä sekoilla niin..