Tulosveikkaus ja otteluseuranta Sport - Ilves Ti 6.4.2021 klo 18.30

Status
Viestiketju on suljettu.

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 586
On maalivahdista kyllä hyötyä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Voitto ja hyvällä esityksellä.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Maukas voitto! Milloinkohan viimeksi ollaan voitettu näin isolla maalierolla?
 

Kisqar

Luottopelaaja
Viestejä
1 328
Mäkiniemelle 0 on ehdottomasti tän illan yksi kruunaus. Maaleja saatiin leivottua kivasti toinen hyvä puoli ja hyvin jaksoi pelata korona karanteenista huolimatta, joten paluu pelikentille erittäin positiivisella ajatuksella tuleviin peleihin nähden ajateltuna.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
Ja Kookoo voittaa omansa. 5-3 tyhjiin.
 

KasKas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
120
Osaisko joku kertoa että mikä merkitys näillä alumnien tähdillä on? Tänään 1. tähti Kapu 2. tähti J. Keränen 3. tähti Simon Suoranta joka oli jäällä toisiksi vähiten koko joukkueesta, laukoi 3 kertaa ja tilastot muuten pelkkää nollaa. Oon aina luullut että kyse olisi jotenkin kyseisessä pelissä loistaneista pelaajista mutta olen vissiinkin ollut aina väärässä?
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Osaisko joku kertoa että mikä merkitys näillä alumnien tähdillä on? Tänään 1. tähti Kapu 2. tähti J. Keränen 3. tähti Simon Suoranta joka oli jäällä toisiksi vähiten koko joukkueesta, laukoi 3 kertaa ja tilastot muuten pelkkää nollaa. Oon aina luullut että kyse olisi jotenkin kyseisessä pelissä loistaneista pelaajista mutta olen vissiinkin ollut aina väärässä?
Kukas se olikaan, joka antoi Kolppaselle kolmostähden, hyvin vedetystä luukkuvuorosta :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös