Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Mänty pakottaa peliä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko tykätä, kun eilisten keskustelujen jälkeen kehuja saaneet ne, jotka sen tänään ansaitsevat. HYVÄ MEIDÄN FOORUMI!Nättinen on muuten tänään ollut hyvä
Oletko tosissasi?Suurimmalla osalla hyökkääjistä vähintään kaksi pinnaa viimeiseen vuorokauteen mutta Borg edelleen kiikareilla?? Taisi olla jatkosopimus sittenkin järkyttävä virhe.
Oletko tosissasi?
Sarkasmi, sarkasmi, sarkasmi.Oletko tosissasi?
Kyllä ainakin itse pyrin antamaan posia sillon kun syytä ja samoin kritiikkiä. Ihan sama mitä aikasemmissa peleissä tapahtunut.Pakko tykätä, kun eilisten keskustelujen jälkeen kehuja saaneet ne, jotka sen tänään ansaitsevat. HYVÄ MEIDÄN FOORUMI!
Vähän aavistelinkin, en vaan tiedä koskaan mikä tai kuka nimimerkki on oikeasti tosissaanSarkasmi, sarkasmi, sarkasmi.
Joo, en mun viesti ollut suoraan sulle. Lainasin sitä vain, kun se oli lähimpänäKyllä ainakin itse pyrin antamaan posia sillon kun syytä ja samoin kritiikkiä. Ihan sama mitä aikasemmissa peleissä tapahtunut.
Eri asia sitten kun katsotaan esim koko kauden mitalla. Silloin haarukka on suurempi.
Fresh ja vörtti juttu bro.En vaan Fresh.
Voittamisella on yleensä sellainen reaktio täälläJoo, en mun viesti ollut suoraan sulle. Lainasin sitä vain, kun se oli lähimpänä. Yleisesti ottaen tänään on ollut hyvinkin positiivinen tunnelma.
No mutta joo. Sovitaan niin! Aukesihan se peli tänäänkin (lopulta).Noh, kyllähän ne joulukuun aikana ihan jees on menneet.