Tulosveikkaus ja otteluseuranta Sport - Ilves 22.3.2022

Status
Viestiketju on suljettu.

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Taas toivotaan, että paremmat yksilöt hoitavat voiton. Ehdottomasti pitäisi voittaa tämä peli. Ilves tarvitsee lepoedun puolivälieriin, sen verran hukassa 5 vs 5 pelaaminen on.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 393
Kolmannet erät jäljellä. Ilveksen runkosarjasijoituksen pitäminen saati parantaminen alkaa näyttää yhä epätodennäköisemmältä.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 857
No enään ei tarvi haastaa kun maali hylättiin, kiekko kävi viivan toisella puolella omilla silmillä aiemmin. Tän jälkeen vasta tämä paine syntyi tänne alueelle. Linja tuomari huitoi kun heinä mies vaikka itse en osta.
Ei käynyt keskialueella eikä Liigassa voi haastaa paitsiosta
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Olisko sitä ammattiylpeyttä vikaan erään, vai lähdetäänkö aina vmäisen HPKn kaatoon...
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 135
Muutamia ihan pikapika huomioita:

Sebök neppailee
Ikonen on käytännössä pelin jokaisella osa-alueella aika turha
Suomi yrittää aika yksin
Ainoastaan pakit saavat vetoja aikaiseksi
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
No enään ei tarvi haastaa kun maali hylättiin, kiekko kävi viivan toisella puolella omilla silmillä aiemmin. Tän jälkeen vasta tämä paine syntyi tänne alueelle. Linja tuomari huitoi kun heinä mies vaikka itse en osta.
Ihan tiedoks että Liigassa ei voi paitsiota edes haastaa.
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 925
Taas toivotaan, että paremmat yksilöt hoitavat voiton. Ehdottomasti pitäisi voittaa tämä peli. Ilves tarvitsee lepoedun puolivälieriin, sen verran hukassa 5 vs 5 pelaaminen on.
Eipä oo lepoetu Ilveksen peleissä näkyny!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Tälle kanssa naureskelin. Ei käy mitenkään järkeen mitä voi edes protestoida?
Joo ei aukea mulle jos käydään kattoon että kello on nollassa ennenkun kiekko on maalissa niin tää yks sankari menee vielä mussuttaan. Älyhoi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös