Tulosveikkaus ja otteluseuranta Saipa - Ilves ke 10.3.2021 klo 18.30

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 360
Saarela ja rima numero 99.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Kuka saatanan apina onkaan keksinyt tuon taakse jätön ylivoima hyökkäyksissä. Pitäisi lähettää ruottiin häpeämään elämäänsä.

Tämähän on tullut NHL:stä eikä Ruotsista. Sillä vedetään viisikko tiiviiksi.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 360
Saipan erä, Ilvekselle ei nää kakkoserä sovi.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 978
No on tämä vielä ihan hallussa. Toi ylivoiman heikkous alkaa kyllä maksaa pisteitä pikkuhiljaa. Tämä peli olisi jo ratkennut, jos olisi painettu kolmeen nollaan erän alussa. Ilveksellä on sellainen taipumus, että heikot ylivoimat heijastuvat heti 5 vs 5 otteisiin. Nyt oli 10 minuuttia ihan kuraa niiden jälkeen.
 

Nulikka

Guest
Mä en valitettavasti nää mitään järkevää Ilveksen pelissä... eikö tässä vaiheessa kautta pitäs pelisapluuna olla jo kunnossa?
Eihän tässä mitään järkeä ookkaan ollut paria peliä lukuun ottamatta moneen kuukauteen.

Pitäskö soittaa paniikkipuhelu Kari Jaloselle, kerkeiskö tulla takoon jotain järkeä tohon hyökkäyspeliin? Jokke vois imee oppia vieressä tai vaikka katsomossa.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Myrrä vois jonkinlaista terävöitymistä yrittää esittää pelaajille kolmatta erää ajatellen.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 978
Jep, Saarelassa melko paljon samaa, kuin Artussa ennen kuin ketsuppipullo aukesi. Ehkä aliarvostetuin (kannattajien keskuudessa) Ipasta potentiaaliltaan.

Todennäköisesti ensi kaudella alkaa noi ajot suuntautumaan suoraviivaisesti maalille ja rupeaa itse yrittämään puolittaisista läpiajoista enemmän itse, eikä enää heittele toivotaan toivotaan syöttöjä. Ei yhtään ihmetytä, jos nousee Liigan kärkipelaajien joukkoon. Liike on ihan loistavaa. Eikä ole heikko nuori mies tämä, voimaa löytyy.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 669
Vois vaihtaa ton nothing else mattersin pois bändin soittolistalta ja vaihtaa vaikka master of puppetsin tilalle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös