Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan jo espanjassa tai löytänyt saman väestönsuojan ku pendo aikoinaanEikö Tillu nyt tullukkaan jäälle?
Ollut jo useamman kauden........Veskaritoimintakin oli lopulta aika paskaa läpi kauden. Pavlatilla oli hetkensä, Armaliksella oli hetkensä. Mutta, kyllä molemmat myös paskoivat aika monesti housuun, Domino toki enemmän alkupuolella, kun sillä ei ollut niin paljon väliä.
Kyllä ne tän kauden parhaat veskarit oli ihan muualla kuin Ilveksessä.
Valmennus olikin sitä. Aina piti hankkia vaan raakile.Ollut jo useamman kauden........
Mutta kuulemma mv-valmennus on ihan timangia
Veskaritoimintakin oli lopulta aika paskaa läpi kauden. Pavlatilla oli hetkensä, Armaliksella oli hetkensä. Mutta, kyllä molemmat myös paskoivat aika monesti housuun, Domino toki enemmän alkupuolella, kun sillä ei ollut niin paljon väliä.
Kyllä ne tän kauden parhaat veskarit oli ihan muualla kuin Ilveksessä.
Langhamer oli myös eliitti maalivahti jolle olisi kuulunut Liigan parhaan maalivahdin palkinto 22-23. Mutta, sen jälkeen maalivahdit ollut korkeintaan tasoa ihan hyvä.Ollut jo useamman kauden........
Mutta kuulemma mv-valmennus on ihan timangia (Dostal oli timantti)
Mun mielestä Boman kyllä ansaitsee jatkaa jääkiekon parissa, hyvä juttu jos on saanu jotain duunia.Markkas Jussi hommannut Bomanille suojatyöpaikan. Upeita juttuja.
No on kyllä ihan pakko ollu ryöstää, kun melkein koko kausi ollaan oltu ihan paskoja millon missäkin...luin täältä!No, juuri näin. Uskomaton saldo tämäkin.
No ihan ehdottomasti. Olisi pitänyt jättää suojatyöpaikka mainitsematta.Mun mielestä Boman kyllä ansaitsee jatkaa jääkiekon parissa, hyvä juttu jos on saanu jotain duunia.
Haluaisin kyllä tietää noston pleijareista. Että minkä pelin Ilveksen veskarit ryöstivät Ilvekselle? Mielestäni saldo 0.Turha sitäkään on kierrellä että maalivahtipeli on ollut tälläkaudella ala-arvoista,ei vittu peliäkään ole ryöstäneet meille!
Olen tästä eri mieltä.Valmennus olikin sitä. Aina piti hankkia vaan raakile.
Ei ne alkukauden ongelmat pelkästään maalivahdeista kiinni ollu. Ykkös sektorilla sai tehdä mitä tahto.
Hän sentään tajusi lähteä, toisin kuin nämä johtosikarimiehet.Olen tästä eri mieltä.
Esimerkkejä esimerkiksi tämän kauden liigasta helppo löytää, joissa maalivahtikin meni eteenpäin.
Missä ovat Ilveksen eteenpäin menneet maalivahdit viimeisiin kausiin?
Korhonen on kovassa maineessa täällä, siihen suurin syy on huipputalentti Dostal. Sen jälkeen hyvää duunia mm Korpisalon kanssa, joka myös iso lahjakkuus. Viime kaudet ollut todellisuudessa mitäänsanomatonta.