Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensimmäinen erä oli huono. Kyllä.Se oli sellanen peli, vaikea vaihe on nyt menossa.
Pidetään varsinkin nyt auki jonkun aikaa, jotta tänne ne isoimmat tunteenpurkaukset tulisi ja muut ketjut pysyisivät siisteinä. Toki löytyy myös tuo "Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa" -ketju.Ketju lukkoon ja eteenpäin.
Pelattiin saipaa vastaan…Ensimmäinen erä oli huono. Kyllä.
Mä olen sen lajin hyväuskoinen idiootti, että sain uskoa tulevaisuuteen noista Ilveksen tekemistä kavennuksista.
Niin? Mä olen sun mielipiteitäs täältä lukenut sen verran runsaasti , että osaan jättää ne jo omaan arvoonsa.Pelattiin saipaa vastaan…
Marek maalissa, tulos Ilvekselle 4-2. Malekin itsetuntoa syödään pahasti, eikä kaikki takaiskut ole edes hänen syytään. Harmi nuorta miestä ajatellen.
Vituttaa lukea tätä paskaa, tasan yksikään ei ollut Malekin maali. Kattokaa nyt helvetti mitä pakit tekee? Miksi Saipan mies häärii vapaana maalin edessä? Joukkueen peli täyttä paskaa niin jotenkin saadaan aina moken viaksi, ei hyvää päivää.Marek maalissa, tulos Ilvekselle 4-2. Malekin itsetuntoa syödään pahasti, eikä kaikki takaiskut ole edes hänen syytään. Harmi nuorta miestä ajatellen.
Malek ei voinut mitään ekalle maalille (Parikan kyynärpäästä kimmoke) tai kolmannelle maalille (Lööf ei pelannut maalin edessä Meskasen mailaa pois). Turha lynkata kakkosveskaria.
Kenttäpelaajista liian moni perseilee ja paikkoja hukataan. En tiedä, mistä tämä maalinteon vaikeus on hiipinyt joukkueeseen kesällä.
Ikonen Suomi taas nuhailemassa ratkaisu hetkillä, kaverit ketkä ei ratkaisuihin tällä hetkellä kykene, mutta
Kesällähän todella moni oli täällä sitä mieltä, että ei niin haittaa vaikka ei ole sitä kärkeä ja maalintekovoimaa, kun pusketaan neljällä kentällä tasaisesti. Tuntui olevan yleinen konsensus, että puolustus on satakertaa parempi ja maalinteko taas jakautuu tasaisesti monelle.
Näin ei ole käynyt/käy.