Tulosveikkaus ja otteluseuranta SaiPa - Ilves 18.2.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Tavallaan ihan hyvä mittari joukkueen henkisestä tilasta. IFK on juuri sellainen jengi, joka voittaa SaiPan 9-5. Kertoo joukkueen asenteesta ja oman pään pelin tasosta. Uskon että mestarisuosikit, eli nykyinen top 3, hoitaa SaiPan tylsästi ja tylysti tyyliin 6-1. Yhden kauneusvirheen voi suoda vaikka Odenille.

Eli 1-6.
Voidaanko lopettaa matsi tähän?
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Epäilen, sen verran railakkaasti tykkää tämän pelin maaleja juhlia. Eikä siinä toki mitään, hyvä että joku edes innostuu tästä hevonpaskasta.
Sanotaanko näin, että oli puoliksi huumoria. Auta armias kun pelin lopussa Saipa juhlii niin itku pääsee :D Muttajoo, ei näitä selkä suorana voiteta.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Sanotaanko näin, että oli puoliksi huumoria. Auta armias kun pelin lopussa Saipa juhlii niin itku pääsee :D Muttajoo, ei näitä selkä suorana voiteta.

Mäkin voittaisin tuon pelin.

Ainakin jos mulla olis Langhamer maalissa.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 273
Nyt se Oden päätti tehdä sitten sen häkin. :D Sitten kyllä huumori loppuu, jos peli päättyy 2-8 ja Lancaster tekee vielä maalin. Nyt lapulla on Supi, Lancaster ja viime hetkellä korvasin Odenin maalin (10 kerroin) Mäntykiven kahdella maalilla. Päälle 6k potti olisi tullut.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Mäkin voittaisin tuon pelin.

Ainakin jos mulla olis Langhamer maalissa.
Itse olen niin pessimisti, ettei vielä uskalla todellakaan juhlia varmaa voittoa :D Kaikki muistavat Kärppiä vastaa joitakin vuosia pelin kun Kärpät löi lötää pussiin muutamassa minuutissa..

Joo ehkei ihan takavuosien Kärpät ole vastassa mutta ei aliarvioida vastustajaa (vihollista)

Eiperkele onko tostakin jo pyöristettynä 12-vuotta? Nopeasti menee aika.

Itseasiassa tuossahan on vuosipäiväkin lähes kohdillaan.

Pahalta tuntui katsoa tuotakin peliä paikanpäällä, tunteet olivat moninaiset.

Nyt lopetan vanhojen hyvien aikojen muistelun.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös