Tulosveikkaus ja otteluseuranta Rouen Dragons - Ilves 18.10.2023 | CHL

Status
Viestiketju on suljettu.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 616
Ei olla pahasti perässä maaliodottamassa. Häkkipäät yllättää vielä! :D
 
Viestejä
1 902
Voihan toi vähän vituttaa näitä vakikokoonpanon kavereita lähtee noin kauas näyttämään ihan pelleltä, mutta toisaalta: saa suorittaa paremminkin. Junnut vetää ainakin asenteella.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 810
Haha iisii bro. Merkityksetön peli ja tappiolla vitkovice vastaan. Et mieluummin pojille näytön paikka antaa ja kokemusta. Tää on hyvä nähdä kenes on mahdollisuus nousta liigaan. Musta järventiellä on ollut ok liike. Vetopaikka yv:llä ja hyvin laitto gregsille myös paikan.
Ei ei ei, ei ole mitään tuota vastaan. Menee minun pointti nyt näköjään kaikilta ohi niin antaa olla. Hieno matsi käynnissä. Toivottavasti Rouen tekee vielä lisää.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 810
Olishan se toki näin fanina aina hienoa nähdä se ykköspumppu jäällä, mutta mitäs sitten jos tällaisessa panoksettomassa matsissa putois kärkiukko/ukkoja. Ilveksen otteluruuhka on muutenkin ollut aivan tajuton, niin kyllä nyt oli oikea hetki jättää ykköshepat himaan.
Ei sitä ruuhkaa kyllä ole enää ollut ja peli aika sekaisin eikä se parane kuin pelaamalla. Tuon sanottuani tiedän kyllä että siellä on loukkeja eikä kaikkia ykköshevosia olisi pitänytkään tähän matsiin lähettää.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei ei ei, ei ole mitään tuota vastaan. Menee minun pointti nyt näköjään kaikilta ohi niin antaa olla. Hieno matsi käynnissä. Toivottavasti Rouen tekee vielä lisää.

Kyllä mä ainakin ymmärrän suakin. Ja eri tavallahan näihin eri ihmiset suhtautuu ja se on ihan ok.

Mulla oli pointtina juuri se, että yleensä en tingi näissä mistään, mutta kaikista maailman Ilves-peleistä juuri tässä ei tulostaulu kiinnosta yhtään ja mikään kaukalossa nähty ei ole järkyttänyt, yllättänyt tai edes vituttanut.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 302
No erikoistilanteet perustuu niin paljon niiden harjoitteluun, että kun niitä nyt vedetään kokoonpanolla, joilla niitä ei ole pelattu eikä harjoiteltu ja osin pelaajilla, jotka eivät niihin sovellu, niin mitä voi odottaa?

Malek ei ole vakuuttanut tässä pelissä joo, mutta tuskin on sielläkään lataus ihan tapissa. Halusi tai ei, niin tällaiset lähtökohdat vaikuttaa, eikä joukkuetta ole varmasti edes pyritty lataamaan tähän peliin.
Kyllä jokainen kuitenkin jääkiekkoa pelannut osaa pelata ylivoimaa. Lähinnä kun ei tuossa saatu mitään aikaiseksi. Eikä sillä ei tätä peliä tarvitse edes voittaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386
Ei sitä ruuhkaa kyllä ole enää ollut ja peli aika sekaisin eikä se parane kuin pelaamalla. Tuon sanottuani tiedän kyllä että siellä on loukkeja eikä kaikkia ykköshevosia olisi pitänytkään tähän matsiin lähettää.
Mutta miksi lähettää ykköspumppu jäälle, kun ei panosta ole? Ymmärrän fanin näkökulman, mutta kannattais katsella myös näkökulmaa seuran puolelta. Riskit on isot.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 810
Kyllä mä ainakin ymmärrän suakin. Ja eri tavallahan näihin eri ihmiset suhtautuu ja se on ihan ok.

Mulla oli pointtina juuri se, että yleensä en tingi näissä mistään, mutta kaikista maailman Ilves-peleistä juuri tässä ei tulostaulu kiinnosta yhtään ja mikään kaukalossa nähty ei ole järkyttänyt, yllättänyt tai edes vituttanut.
Joo siis ei itseäkään tappio tästä haittaa pätkääkään vaan se tapa jolla se tulee laittaa vähän vituttamaan. Mutta vettä sillan alla.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 302

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 302
Asiasta ohimennen, eikös tuo Bizon availlut Liigassa luukkua jo joskus 12-vuotiaana? Tuntuu että on ollut organisaatiossa ties kuinka kauan mutta ei ole sekuntiakaan Liigassa pelannut? :D

Mikä lienee edes taso.
 

Kekkeruusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Ei ei ei, ei ole mitään tuota vastaan. Menee minun pointti nyt näköjään kaikilta ohi niin antaa olla. Hieno matsi käynnissä. Toivottavasti Rouen tekee vielä lisää.
Tuntuu et otat ihan liikaa kuumaa tästä. Kumpi vituttas enemmän. Et ykköskorin äijät lähtis tonne höntsyilee ja pataan tulisi tai et joku ottaisi loukin tuolla. Musta pendo on tehnyt hyvin. Tää on iso juttu noille junnuille ja en tiiä musta vähä väärä asenne et pitäs lähettää höpö höpö otteluun fanien takia kirkkaimmat tähdet. Jos junnut höntsäilis tuolla ois kyl eria asia. Mut näkyy kyl et niillä on asenne kohdallaan ja halua löytyy enemmän kuin taitoa. Halu näyttää on kova, kyl noita tarkkaillaan ja onko parempaa näytön paikkaa kuin tämä. Kyl tää vie jämä minuutit 7 paikkina runkosarja pelissä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 810
Tuntuu et otat ihan liikaa kuumaa tästä. Kumpi vituttas enemmän. Et ykköskorin äijät lähtis tonne höntsyilee ja pataan tulisi tai et joku ottaisi loukin tuolla. Musta pendo on tehnyt hyvin. Tää on iso juttu noille junnuille ja en tiiä musta vähä väärä asenne et pitäs lähettää höpö höpö otteluun fanien takia kirkkaimmat tähdet. Jos junnut höntsäilis tuolla ois kyl eria asia. Mut näkyy kyl et niillä on asenne kohdallaan ja halua löytyy enemmän kuin taitoa. Halu näyttää on kova, kyl noita tarkkaillaan ja onko parempaa näytön paikkaa kuin tämä. Kyl tää vie jämä minuutit 7 paikkina runkosarja pelissä.
Huoh:rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös