Tulosveikkaus ja otteluseuranta Pelicans - Ilves pe 12.3.2021 klo 18.30

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 301
Mertsi jaksaa edelleen ihmetellä miksi Ilvekselle iski hieman väsy. Pelsut tosiaan pelanneet viimeksi lauantaina.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 181
Kapteeni Suomi ohjasi laivamme ojaan ratkaisevalla hetkellä, kiitos, ratkaisevilla minuuteilla paska ratkaisu. Ihan hyvä peli silti Ilvekseltä. Mese vilttiin huomenna ja tän hetken vitutuksella myös Suomi kaveriksi (huomenna jo eri mieltä).
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 589
Yhtään ei oltu huonompia! Yv:tä ei näköjään saada millään kuntoon. Konsulttiapua?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 829
Tärkeä peli huomenna Tepsiä vastaan. Eroa nyt 5 pistettä, melkeinpä pakkovoitto ettei ero venähdä liian suureksi.
 

Hena

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Mä oon pettyny. Tästä olis tarvinnu raapia se 3p. Meskasen piikkiin pistän tän häviön, puolustus oli perCstä pelikaanien ekassa maalissa.
Mä laitan tän tappion Järventien piikkiin. Oli pakko vetää ylipitkä vaihto kolme minuuttia ennen pelin loppua.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 259
Suomelta vedettiin puhtaasti luistimet alta mailalla. Kapteenimme luotti että saa pelata kovaa vikan minuutin mutta eipä saanutkaan...
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 181
Ykköskenttä ratkaisi.
Meseä ei ihan napostellu.
Lepi maalasi.
Kapulla ei ihan jänne kestänyt.

Ehkä Eemelin ei pidä kaikilta pyytää anteeksi, mutta vois Kopolle tarjota lauantai kaljat kun pilas miehen parhaan illan vuosiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös