Tulosveikkaus ja otteluseuranta Pelicans - Ilves 9.12.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Olisit nyt laittanut Mänty.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 585
Mä olen Vesa Toskala ja mä tiedän, että tämä oli hyvä erä. Pidetään tämä nyt sitten tänään.

Pelli on kyllä kovassa lyönnissä tällä hetkellä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Ollaan taas pelipäällä.

Pelli on "ns" herännyt! :)
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
23 sekuntia Meskasen peliaika. Onneksi tänään oli tuo 13. hyökkääjä mukana kun Virtanenkin putosi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
23 sekuntia Meskasen peliaika. Onneksi tänään oli tuo 13. hyökkääjä mukana kun Virtanenkin putosi.
Ei pudonnut onneksi!
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
23 sekuntia Meskasen peliaika. Onneksi tänään oli tuo 13. hyökkääjä mukana kun Virtanenkin putosi.

Hienoa jos molemmat pitkään pois. Päästään ostoksille.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 414
Johan täällä itkettiin, että Alvarez ja Ratinen ihan turhia kokoonpanossa, niin onneks ovat jos yks erä Lahdessa tiputtaa kaks pelaajaa meiltä sairastuvalle.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 436
Eilen pomppi maalit. Tänää tehty kaikki maalit. Siinä on iso ero. Voin laittaa nimimerkkini pantiks että loppupeli on parempi ku eile .
Kyllä eilisen maalit oli kaikki ihan tekemällä tehtyjä. Ei se että kaks meni luistimista tarkoita mitään kun niissä oli taustalla aggressiivinen paine, hyvä koko viisikon hyökkäyspeli ja ahne maalille ajo. Peli oli ekat 15 minuuttia täysin meillä hallussa, ihan kun tänäänkin.

Siis ihan oikeassa olet, koko kauden mittapuulla ollaan pelattu paremmin vieraissa kun kotona. Mutta toi vertaus eiliseen vähän ontuu kun matsi edennyt toistaseks melkein samalla kässärillä
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 414
Onhan tää nyt ihan yhden joukkueen show ollut tää eka erä, mutta täytyy muistaa, että kaverilla puuttuu tärkeitä pelaajia vino pino.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös