Tulosveikkaus ja otteluseuranta Pelicans - Ilves 13.10.2021

Status
Viestiketju on suljettu.

Sid#87

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
734
Jopa peliä enemmän vituttaa, toi koko valmennuksen kädet taskussa ja suu sidottuna olemus.. kaikki paska näköjään annetaan mennä läpi sormien, oli ne sit pelaajien tai tuomareitten paskat suoritukset.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 920
Hetkinen nyt. Kaks jäähyä joista molemmat linjasta ohi, ensin vitunmoinen loikka, ja tämä jälkimmäinen antoi mahdollisuuden kyllä, mutta ei siitä sitten annettu pelsulle kun Kontiolaa vedettiin laidalla?? Eemeli miettii 10 minuuttia ja palaa kostamaan!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 173
No juu kova on väite, mutta siltä tuo minulle näyttäytyy.
Juu.. samaa olen katsellut jo jonkin aikaa. Enkä tosiaan väitä mitään, mutta tekeminen näyttää välillä siltä. Vastaavissa tapauksissa aiemmin kyse on ollut juuri siitä. Halutaan ulos valmennus, tai sitten itseä ei enää kiinnosta jatkaa.
Toivottavasti olen aivan hakoteillä.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 598
Pelikaanit vaikuttavat kuitenkin aika kesyiltä pojilta. Mutta tuomarien tuella on hauska lasketalla.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 403
Johansson ja Lööf pelaavat ennakkoluulottomasti omilla vahvuuksillaan. Antavat näyttöjä joka ilta. Ehkä he eivät ota paineita joukkueen tilasta vaan tekevät parhaansa joka vaihdossa. Tällä hetkellä Ilveksen kantavia voimia vaikka uskomattomalta kuulostaa.
 

Kisqar

Luottopelaaja
Viestejä
1 328
Saa nähdä mitä tapahtumien osalta 3 erässä tapahtuu, koko rahan edestä viihdettä ei voi muuta sanoa.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 598
Jos nuo höpinät joidenkin pelaajiemme kapinasta pitäisivät paikkansa, niin eiväthän nuo mitään urheilijoita sitten olisikaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös