Tulosveikkaus ja otteluseuranta Lukko - Ilves 2.12.2022

Status
Viestiketju on suljettu.

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 314
Ylimielinen peli Lankulta. Ihan mailapeli-Lehtoset tuli mieleen
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Jäitä pitkin kun oli heittänyt ton syötön niin ei mitään hätää, mutta piti sitten kohottaa laitaan
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 330
Palstan höyrypäiden mukaan nyt pitää Marekki lähettää helvetin kauas Ilveksestä. Muistellaan nyt välillä hetkinen miltä se häviäminen maistui.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 706
Todella outo pomppu mutta ethän sää nyt perkele voi tota tilannetta noin pelata.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 399
Harmittavasti Marekin karmivaan mokaan ratkesi tämä peli, eteenpäin
Nojoo kyllähän Ilveksellä iso vuori oli vielä edessä että olisi tasoihin päässyt. Toki tähän katkesi kyllä selkäranka.

Pitää kyllä muistaa myös alkukaudelta monetko pisteet Lankku meille pelasi, virheitä sattuu, eteenpäin!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Lukko on saanut aikalailla ilmaiseksi maalit tänään. Ei siitä voi kuin itseään syyttää.

Mutta hyvä taistelu oli vaikeista lähtökohdista huolimatta.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 018
Palstan höyrypäiden mukaan nyt pitää Marekki lähettää helvetin kauas Ilveksestä. Muistellaan nyt välillä hetkinen miltä se häviäminen maistui.
Sun mielestä pelannut tänään hyvin? Kyllä mä vaihtaisin moken nyt.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 183
Voivoi.

Mitään ei oikein tältä illalta odottanut, mutta kuitenkin sitten v*tuttaa, kun peli möhlitään käytännössä ihan itse.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 399
Sun mielestä pelannut tänään hyvin? Kyllä mä vaihtaisin moken nyt.
Ei huhhuh ja mitäs apua siitä on näin 6min ennen loppua? :D vedetääs nyt happee välillä, ei me joka peliä voiteta vaikka kuinka halutaan. Yleensä myös yhdellä tehdyllä maalilla on vaikee voittaa, pitäskö vaihtaa kaikki kenttäpelaajat?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 399
Voivoi.

Mitään ei oikein tältä illalta odottanut, mutta kuitenkin sitten v*tuttaa, kun peli möhlitään käytännössä ihan itse.
No ei kyllä möhlitty. On tässä oltu koko peli ihan selvästi jäljessä ja väsyneitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös