Tulosveikkaus ja otteluseuranta KooKoo - Ilves la 27.11.2021 klo 17.00

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
SIELTÄ!

Päällimmäinen maku on silti paska sillä luovutimme täysin 20 min jälkeen. Sentään nyt tuli 2 pistettä niin edes vähän saatiin kasvoja pestyä.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Kaunis voitto. Hyvin ansaitut pinnat.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 726
Noh, kaksi pistettä etukäteen ajateltuna ihan ok. Mutta kolme oli otettavissa jos YV olisi edes kohtalainen.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Ilves on muuten helvetin vahva rankkareissa nykyään! Lester Man of the Match Lancaster!

Mulla on jo ikävä Langhameria. Tällä viikolla on ollut sellainen fiilis, että Zhirikin taso on hiukan laskussa.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 018
Ihan hyvää peliä oli YVllä. Lancasterin on pakko kyllä tuota vetämistä kehitettävä. Ei osu helkkari mihinkään. Nyt rankkareille ja jos sieltä voitto tulee niin olen harvinaisen yllättynyt.
Joo on todellakin, oli kyllä niin paskoja rankkareitakin että huh huh
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 555
Mulla on jo ikävä Langhameria. Tällä viikolla on ollut sellainen fiilis, että Zhirikin taso on hiukan laskussa.

Vähän on kompattava tätä. Viikonloppuna parikin otettavissa olevaa kutia selän taakse.

Enkä sano että Vadim huonosti pelaisi. Hyviä torjuntojakin mahtuu mukaan, mutta kyllä Langhamer otetaan mielellään joulun tienoilla takaisin.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Vaikka Kookoolla oli lepoetu niin ilves sai kaksi pistettä.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Joo on todellakin, oli kyllä niin paskoja rankkareitakin että huh huh
Noniin noniin kyllä en sitä kiellä etteikö kaveri olisi hienoja rankkuja vetänyt mutta ei se sitä muuta mihinkään että 65 min ei osunut mihinkään.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 533
Tänään oli ihan rehellisesti sanottuna vitun paskat tuomarit. Etten paremmin sano.

Onko ikinä ollut hyvät tuomarit? Aina kun näitä keskuteluita seuraa niin tuomarit on Ilvestä vastaan? Voikohan tämä johtua että Ilveksen pelitapa aiheuttaa sen että joudutaan rikkoon vai että on joku salaliitto Ilvestä vastaan?
 
Ylös