polve
Vakiokokoonpanossa
Varmaan niillekkin annettu sakot tuomareitten kiusaamisesta.Muistatteko aikaa kun Ilveksen some hassutteli esim näillä tuomioilla ja loi puhetta ja pärinää, laittoi kuvaa ja veisteli tilanteista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan niillekkin annettu sakot tuomareitten kiusaamisesta.Muistatteko aikaa kun Ilveksen some hassutteli esim näillä tuomioilla ja loi puhetta ja pärinää, laittoi kuvaa ja veisteli tilanteista?
Kai siihenkin on tullu joku rajoitus ettei meidän rakkaita raitapaitoja kiusattas internetissäMuistatteko aikaa kun Ilveksen some hassutteli esim näillä tuomioilla ja loi puhetta ja pärinää, laittoi kuvaa ja veisteli tilanteista?
Liiga on niin munaton puuhastelulaaki että on varmasti kieltänyt tuon nykyisin aivan kuten kielsivät sen ettei "kyseenalaisia tilanteita" saa näyttää videokuutiolla itse ottelussa.Muistatteko aikaa kun Ilveksen some hassutteli esim näillä tuomioilla ja loi puhetta ja pärinää, laittoi kuvaa ja veisteli tilanteista?
Hahahhahaha onko tää totta?Liiga on niin munaton puuhastelulaaki että on varmasti kieltänyt tuon nykyisin aivan kuten kielsivät sen ettei "kyseenalaisia tilanteita" saa näyttää videokuutiolla itse ottelussa.
Vittu mitä seeprojen suojelemista näiltä surkimuksilta.
Käsi ylös virheen merkiksi, saatiinkin viihdyttävä 3. eräTe voitte lähtee!
Liigassa saat sentään näyttää hidastuksia toisin, kuin veikkausliigassa.... Sieltä tuli muistaakseni liigasta jo vittuilua, kun näytettiin Kups? Pelistä hidastusta jostain tilanteesta, jossa tuomarivirhe.Liiga on niin munaton puuhastelulaaki että on varmasti kieltänyt tuon nykyisin aivan kuten kielsivät sen ettei "kyseenalaisia tilanteita" saa näyttää videokuutiolla itse ottelussa.
Vittu mitä seeprojen suojelemista näiltä surkimuksilta.