Janko
Luottopelaaja
Häh?ästä takkiin ja Top 12:kin näyttää jo hankalalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Häh?ästä takkiin ja Top 12:kin näyttää jo hankalalta.
Ei se 3 pistettä nyt noin paljon vaikuta. Vai meinaatko tämän hetkistä tilannetta.Vaikeeta on. Nämä pelit pitäisi vaan kaikki kääntää nyt voitoiksi. Ei riitä rimoihin osumiset. Viikon ainoa peli. Tästä takkiin ja Top 12:kin näyttää jo hankalalta. Tästä voitto ja otetaan keskikastia kiinni.
Vaikeeta on. Nämä pelit pitäisi vaan kaikki kääntää nyt voitoiksi. Ei riitä rimoihin osumiset. Viikon ainoa peli. Tästä takkiin ja Top 12:kin näyttää jo hankalalta. Tästä voitto ja otetaan keskikastia kiinni.
Älä ota ihan niin kirjaimellisesti. Pointti se, että tossa keskikastissa parikin pinnaa vaikuttaa paljon.No ei nyt sentään TOP12 näytä hankalalta, vaikka hävittäiskin(mitä ei toivottavasti tapahdu). Vaikka hävittäis, niin selvästi Kärppien edellä pelimäärät huomioiden.
Kyllä tässä ihan tarpeeks mun mielestä paikkoja on luotu.Tämä peli on kyllä Ilvekseltä tähän mennessä täysi ohipeli, miksi näin väljällä viikolla tällainen tulee on kyllä mysteeri. Saavat peiliä tuijotella koko joukkue paluumatkalla.
Ja minua ei ihan hirveästi lämmitä se, että ollaan jossain pistekeskiarvossa Kärppiä edellä. Jee.No ei nyt sentään TOP12 näytä hankalalta, vaikka hävittäiskin(mitä ei toivottavasti tapahdu). Vaikka hävittäis, niin "selvästi" Kärppien edellä pelimäärät huomioiden.
Taasko katellaan peiliin… alkaa tulemaan naamat tutuiksi.Tämä peli on kyllä Ilvekseltä tähän mennessä täysi ohipeli, miksi näin väljällä viikolla tällainen tulee on kyllä mysteeri. Saavat peiliä tuijotella koko joukkue paluumatkalla.
Ja minua ei ihan hirveästi lämmitä se, että ollaan jossain pistekeskiarvossa Kärppiä edellä. Jee.
Nyt pitää kairata voittoja. Toimiva YV/AV olis kova sana.