Tulosveikkaus ja otteluseuranta KalPa - Ilves 27.9.2025

Status
Viestiketju on suljettu.
Jahas, Taponenkin vähintään hieman rikki. Kohta on Karhu Korhonen itse luukulla.

Toinen erä oli vähän selviytymistaistelua.

Saapas nähdä luisteeko Kuivila luukulle kolmanteen erään, aikamoista irvistelyä Tapsalta.

Legendaarinen xG ei näytä nyt kovin hyvältä. Alkaa rosteri ja lepoetu näkymään. Rimpuillen maalin tai kahden tappio tulossa. Junnuille kuitenkin ehdottomasti propsit tähän astisesta taistelusta.

Kari Kaltoa olen ite pikkuhiljaa heittämässä luiskaan. Osuisivat nyt perkele joskus edes vahingossa ylivoimalla. Jälleen ollaan häviämässä erikoistilanteisiin.

Tapsan tilanne ei kauhean hyvältä näyttänyt. Toivottavasti pystyy jatkamaan pelin loppuun.

Tillu voinee Hugolle kohta soitella. :)

Hyvää rimpuilua. Aika isossa keskiössä tässä tappiokierteessä on tuo valmentajien suurpiirteisyys noissa tiukoissa hetkissä. Vähintäänkin kyseenalaisia pelaajavalintoja ratkaisuhetkille ja kyllä tasolla joka maali mikä ilmaiseksi annetaan saattaa olla se ratkaiseva.

Ylivoimalle (Kalto) ja alivoimalle (Tanska) on löydetty todelliset antispesialistit. Luulisi että Ilveksen resursseilla saisi valita pakan päältä, mutta Timppa se vaan naaraa meille tällaisia valmentajaneroja, joita kukaan muu ei annettujen näyttöjen jälkeen suostunut palkkaamaan.
Kavereille kunnon työpaikat

Jaaha taas Piitulainen ruudussa, onko tää joku sen elämäkerta.

Oletko siis sitä mieltä, että Mäntykivi on pelannut hyvän alkukauden? Mies on aivan yössä ollut ja on.
No ei omalla tasolla vielä mutta eilen oli tosi hyvä ja noi sun kommentit muutenkin kohtuu vastenmielisiä jotka ei liity mitenkään kiekkoon.

Ei tule heti mieleen Callen lisäksi pelaajaa joka on joukkueen liideristä valahtanut heikommaksi hyökkääjäksi kesän aikana..
Eikö?
Mulla tulee :)

Annan vinkin

Viimekaudella tähän mennessä seitsemään otteluun
5+11 = 16

Tällä kaudella seitsemään otteluun
1+3 = 4

Miltä tälläinen romahdus/valahdus oletetulta kärki pelaajalta kuulostaa?

Tuo Mäenpää on kyllä ärsyttävän hyvä pelaaja. Tämä vielä korostuu näissä toisissa erissä, kun karvausosaamisella ja liikkeellä saa monesti yksin pitkiä hyökkäysmyllyjä aikaan. Tämä oli vähän kyllä myrkkyä taas meille.

Ei tule heti mieleen Callen lisäksi pelaajaa joka on joukkueen liideristä valahtanut heikommaksi hyökkääjäksi kesän aikana..

Ei näytä edes pelaaminen kiinnostavan.

Ei ole ihme, että kenkää tuli Frölundasta, jos tuollaista touhua sielläkin oli.

Eikö?

Annan vinkin

5+11 = 16

1+3 = 4

Eikö?

Annan vinkin

5+11 = 16

1+3 = 4

Puhuin heikoimmasta hyökkääjästä. Edelleen jääkiekossa on muutama muukin asia kuin pisteet. Jatka vaan pelin seuraamista, opit vielä!

Taas maali noiduttu.

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin