• Foorumilla on nyt mahdollista käyttää myös ns. tumman tilan teemaa, jossa taustaväri on tummempi ja tekstit vaaleammat. Valinta tapahtuu oletuksena automaattisesti käyttöjärjestelmän asetuksen mukaan, mutta sen voi vaihtaaa myös alapalkin vasemmasta laidasta tai omista käyttäjätiedoista.

Tulosveikkaus ja otteluseuranta Kärpät - Ilves 3.2.2024

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvä erä, laadukas vieras tekeminen jatkuu.

Olipas energinen ja hyvä erä. Ei voi ku ihmetellä miten putki luistaa. 7. peli meneillään 11 päivän sisään.

Huikeaa suorittamista siihen nähden

Ei voi ku ihmetellä miten putki luistaa. 7. peli meneillään 11 päivän sisään.
Ei tällä jengillä kuntopohjasta jää kiinni, vaikka täälläkin on Näppilää heitelty bussin alle.

Todella hyvä erä!
Kakkoserässä lyhyt vaihtomatka hyökkäysalueella ni lisää puita uuniin! Vai ootteko polttanu jo kaikki ?

Ei tällä jengillä kuntopohjasta jää kiinni, vaikka täälläkin on Näppilää heitelty bussin alle.

Sittenhän se nähdään pleijareissa, kun vastustajalla on sama rasitus. Nyt vaikea vertailla muita vastaan, kun itse vetää ruuhkassa ja muut on vaan melkein pötkötelly.

Sittenhän se nähdään pleijareissa, kun vastustajalla on sama rasitus. Nyt vaikea vertailla muita vastaan, kun itse vetää ruuhkassa ja muut on vaan melkein pötkötelly.
Toki. Itsellä kuitenkin täys luotto Näppilään se alkuperäisenä pointtina.

Me vittun mun Tv:stä Teliamiäs.

Siis tuliko tuo jäitä pitkin, vai kuinka Meskanen ei tuota kiinni saanut?

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin