Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - TPS 17.1.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 586
Vähän tuntuu siltä, että kun ei enään pystytty antamaan 2+10 niin sitten vitonen.
Jep. Tuosta olisi ollut oikea juuri tuo 2+10, mutta kun jostain syystä sellaista ei pysty antamaan niin näin tällä kertaa. Pitkässä juoksussa tasan jne jne
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Joo nyt oli kyllä kova tuomio, melkoinen hipaisu.
Ei se kova osuma ollu, mutta tuomio oikea jos tässä turvallisuutta meinataan ajatella. Maalivahdit on nois tilanteis kenttäpelaajia heikompia.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 717
Kolmonen murheellinen.
Mielestäni virtanen täyttää paikkansa mutta mäntykivellä ei onnistu mikään ja tuulola ei näissä kovemmissa peleissä jaksa ja kerkiä luistella päästä päähän ja ensimmäisenä vaihdossa.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Ei se kova osuma ollu, mutta tuomio oikea jos tässä turvallisuutta meinataan ajatella. Maalivahdit on nois tilanteis kenttäpelaajia heikompia.
No itse olen eri mieltä. Ei tuossa mitään taklausta ollut ja osuman ollessa pieni oli oikeasti vaaraelementtikin aika nollissa. Langhamer korosti tilannetta niin räikeästi, että näytti pahemmalta.

2min olisi riittänyt.Tuo poistunut 2+10 olisi ollut oikeudenmukaisin.
 

Lerppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
955
Todella pienten marginaalien vääntö. Tästä olisi tärkeä ottaa 3p ja palauttaa uskoa kärkiporukoiden kaatamiseen.
 

Eetu Fucking Tuulola

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
338
No itse olen eri mieltä. Ei tuossa mitään taklausta ollut ja osuman ollessa pieni oli oikeasti vaaraelementtikin aika nollissa. Langhamer korosti tilannetta niin räikeästi, että näytti pahemmalta.

2min olisi riittänyt.Tuo poistunut 2+10 olisi ollut oikeudenmukaisin.
Ei ehkä taklausta, mutta minkä ihmeen takia siitä veskarin nokan edestä pitää ajaa tuolla vauhdilla ohi. Ei mitään mahdollisuutta saada kiekkoa, peli vihelletty poikki ja tilaa kiertää tai vaikka jarruttaa olisi ollut vaikka kuinka paljon. Ihan omaa typeryyttä vetää noilla vauhdeilla noin läheltä ohi.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 189
Melko löysällä munalla tultiin taas tähän ylivoimaan
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
On tuo Sebok myös aika surkea noissa vikoissa ratkaisuissa.
Mäntykivi ja Tuulola on tällä hetkellä mestistasoa.
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
255
Tuulola laukojan paikalla. Ei ihme ettei tuu yv maalia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös