Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Tappara 24.2.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 966
Liigan parhaat seurat vastakkain, mutta yksi selviää voittajaksi ja se on tietysti Ilves:

Ilves - Tappara 5-1

Yleisöä 12700
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
923
Tulee herkullinen peli, josta ei takuulla tunnetta puutu. Suora voittaja on askeleen lähempänä runkkiksen voittoa. Eli kyllä me voitetaan..4-3 meille

Toivottavasti verenpainelääkkeet riittää..
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 756
Toivottavasti ei koko jengi joudu vaipoissa pelailemaan, jos siellä ruikkutautia on liikkeellä. Voi tulla muuten meillekin 2-8 käkeen.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Nyt pelataan tarkkaan, mutta kovaa ja viihdyttävästi.

Tää on selvä peli, 1-0 Tampereen Ykkösjengille.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Ilves - Tappara 3-2
1-0 Tuulola
2-0 Tuulola
2-1 Tuulola
3-1 Tuulola
3-2 Tuulola
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Toivottavasti ei koko jengi joudu vaipoissa pelailemaan, jos siellä ruikkutautia on liikkeellä. Voi tulla muuten meillekin 2-8 käkeen.

Oliko siis jotain tietoa, että tautia olisi joukkueessa liikkeellä? Kontiola oli kuumeen vuoksi sivussa tiistaina JYPiä vastaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Oliko siis jotain tietoa, että tautia olisi joukkueessa liikkeellä? Kontiola oli kuumeen vuoksi sivussa tiistaina JYPiä vastaan.
Pendo kertoili JYP pelin jälkeen Kiakkoradion haastattelussa, että on flunssaa ja mahatautia. Lööf putosi ilmeisesti mahataudin takia.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Pendo kertoili JYP pelin jälkeen Kiakkoradion haastattelussa, että on flunssaa ja mahatautia. Lööf putosi ilmeisesti mahataudin takia.

Joo, "todellisesta" taudista ei kyllä nopeasti selviä (köhLukkoköh). Viimeksi kun noro iski, niin kyllä mä olin 3-4 päivää ihan kuoleman porteilla, jos sängystä piti ylös nousta. No täytyy toivoa, että ei ole levinnyt enempää.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Joo, "todellisesta" taudista ei kyllä nopeasti selviä (köhLukkoköh). Viimeksi kun noro iski, niin kyllä mä olin 3-4 päivää ihan kuoleman porteilla, jos sängystä piti ylös nousta. No täytyy toivoa, että ei ole levinnyt enempää.

Kyllä pikkuisen epäilykset heräävät, jos ne ruskeat housut tekevät paluun huomiseen peliin.
 

totaka86

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
155
2-5 Tapparalle. Teidän maalit Henkka ja Konna, meiän maalit JDavidsson, Seppälä, Anton, Krisse ja Kemmu.

Toivon mukaan vatsatauti ei pilaa huikeaa kiekko näytelmää, mutta jos vaihtoehtoina on nyt tai pleijarit niin mieluummin sitten nyt.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
2-5 Tapparalle. Teidän maalit Henkka ja Konna, meiän maalit JDavidsson, Seppälä, Anton, Krisse ja Kemmu.

Toivon mukaan vatsatauti ei pilaa huikeaa kiekko näytelmää, mutta jos vaihtoehtoina on nyt tai pleijarit niin mieluummin sitten nyt.
Vähän imodiumia poskeen!

Ilves-Tappara 3-2 ja.

1-0 Suomi (Haapala, Lancaster) YV
1-1 Ojamäki (Lehterä, Kemiläinen) YV
2-1 Päkkilä (Mäntykivi)
2-2 Tanus (Merelä, Lehterä) YV
3-2 Ikonen (Lancaster, Haapala) YV

Langhamer 25/27
Heljanko 23/26
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tästä tulee draaman kaareltaan standardista poikkeava paikallispeli, eli Ilves ei iskekään ensimmäisenä, vaan Tappara karkaa jo 0-2-johtoon ja siinä vaiheessa kummassakin leirissä luullaan, että jokin on muuttunut. Tätä alleviivaa vielä 1-2-kavennuksen jälkeen nopeasti tuleva 1-3.

60min pelattuna taululla on kuitenkin 3-3.

Mun tietoni valitettavasti rajoittuvat varsinaiseen peliaikaan, eli jännitettävääkin jää.
 
  • Haha
Reactions: M22
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös