Keltavihreä
Luottopelaaja
maaliodottama ipslle 1.82 ja tapulle 1.27
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Oletko tosissasi?4-1 maali lisäperusteeksi
Ei hätää, ENSI kausi on MEIDÄN kausi! Since 1985Jätkät... Alan olla huolissani tästä kaudesta.
Olen. Oletko tosissasi?
Yritin fiksusti vastailla, mutta sanat loppuvat.No tämä Pavlatin päästämä maali oli heti jo todella paljon torjuttavampi heitto kuin yksikään mitä Armalis päästi.
Kyllä, koska ei päästä maalipaikoille tai karoille.Perus Ilvestä pyöritään hyöritään ja vastustaja painaa maalinedessä voiton pelistä.
Välil napsuu, tänää tapparalla mennyt kyl joka paikasta jollai sisään. Toki ihan itse se ensimmäinen tilanne lahjotettiin.Olipahan halpa maali. No, kun ei itse tee niin käy näin. Tapu pistää keskustan tukkoon ja iskee vastaan, vaikea on enää nousta.
Mä en ees tiedä onko Ilves edes yrittäny mennä niille?Kyllä, koska ei päästä maalipaikoille tai karoille.
Ton kiekon olisi löytänyt jokainen maalivahti u9 ylöspäin.No siis koko kentällinen tiellä naaman edessä, nähdä sitten sieltä ja varsinkaan ottaa kiekkoa kiinni..
Klassinen alemman kerroksen suorittajaRatinen muutaman pelin nyt ollut aivan pihalla. Tapparalla neljä paikkaa ja neljä maalia. Tuurilla kovasti vetelee tuo naapurin roskasakki.