Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon miettiny voisko olla pientä vammaa.Clendening käsittämättömän vaisu.
Tää on onneks harvinaista.Mänty ja Stransky eivät tunnu tänään oikein onnistuvan missään.
Mäntykivellä on varmaan Liigan suurin tasoero hyvän ja huonon päivän välillä.Mänty ja Stransky eivät tunnu tänään oikein onnistuvan missään.
Pennasen luoma pelikirjavamma puolustajalle.Oon miettiny voisko olla pientä vammaa.
Kyllä se ainakin puolustaa osaa.Oon miettiny voisko olla pientä vammaa.
Olen itse sitä mieltä, että jos päähän kohdistuneista halutaan eroon niin vahingoistakin iso rangaistus. Todella holtittomastihan Lipiäinen pelasi.2min olis ollut ok. Ei hakenut teurastusta. Otetaan silti vastaan.
Se on vaan syy ryypätä kahta kauheammin.Kyllä on idioottimainen teema pelissä. After-ski? Mistä tällainen on pieraistu?
Taasko olet hommaamassa krapulaa?Se on vaan syy ryypätä kahta kauheammin.
On kyllä todella huolestuttavaa tuo tekeminen peliaikaan nähden.Clendening ollut kyllä ihan hirvittävä sen pelikieltonsa jälkeen.
Voipi olla. Nuorena pitää vetää, kun vielä jaksaaTaasko olet hommaamassa krapulaa?
Eiks kypärään vois rakentaa sellasta turvatyyny ominaisuutta niin kuin autossa.Olen itse sitä mieltä, että jos päähän kohdistuneista halutaan eroon niin vahingoistakin iso rangaistus. Todella holtittomastihan Lipiäinen pelasi.
Jos on mieleltään nuori lasketaanko se? Ihan vaan tässä kaverin puolesta kyselen.Voipi olla. Nuorena pitää vetää, kun vielä jaksaa