Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Pelicans 6.4.2023 | 3. Semifinaali

Kumman joukkueen pelaaja loukkaantuu Ben Bloodin taklauksesta tällä kertaa?

  • Pelicansin

    Ääniä: 28 44,4%
  • Ilveksen

    Ääniä: 9 14,3%
  • Molempien

    Ääniä: 23 36,5%
  • Ei kummankaan, Blood ei ole kokoonpanossa

    Ääniä: 3 4,8%

  • Äänestäjiä
    63
  • Poll closed .
Status
Viestiketju on suljettu.

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 531
Veri-Pena painanut tähän peliin tuplasti enemmän maaleja kun meidän "liian kova tähän sarjaan Haapala" kahdeksaan peliin pleijareissa....

Turha mankua tuomareista, maalivahdeista tai muista pikku seikoista jos itse jäädytään jotain Pelikaaneja vastaan kotona tällä materiaali edulla.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 449
Nyt Prkl sitä maalia
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Kyllä kipinä puuttuu totaalisesti.... ihmeellistä ❓
En usko, että tuosta on kyse. Ei käytetä paikkoja, ei viitsitä edes laukoa, kun ylimielisyydessään luullaan, että kneppailu riittää. Sitten ollaan paskat housuissa ja kokovartalokipsissä kun kaveri käyttää paikkansa. Eikä ole eka kerta. Tämä jengi ei vaan opi.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 449
Ähhg.....
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Ei vaan saada paikoista sisään. Tehokkuudessa ja maalivahtipelissä pahasti perässä. Yhtään tilannetta ei auta se, että Ilveksen myllyissä kiekkoa ei toimiteta maalille.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 318
Lopettakaa nyt perkele se Malekin dissaaminen. Itse olen myös antanut rapaa kaudella mutta kun ei näillä meidän kenttäpelaajilla kestä kupoli näitä paineita. Me ollaan ammuttu vittu kaksi kertaa päätöserässä kohti maalia!
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 940
Ei vaan saada paikoista sisään. Tehokkuudessa ja maalivahtipelissä pahasti perässä. Yhtään tilannetta ei auta se, että Ilveksen myllyissä kiekkoa ei toimiteta maalille.

Koko kausi ollaan kierretty ja kaarreltu maalia ympäri, mutta maalin edessä ollaan kyllä niin pehmeitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös