• Foorumilla on nyt mahdollista käyttää myös ns. tumman tilan teemaa, jossa taustaväri on tummempi ja tekstit vaaleammat. Valinta tapahtuu oletuksena automaattisesti käyttöjärjestelmän asetuksen mukaan, mutta sen voi vaihtaaa myös alapalkin vasemmasta laidasta tai omista käyttäjätiedoista.

Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Pelicans 27.12.2022

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos Bartosak on yhtä uninen ja Ilves vetää vähintään yhtä hyvin paremmalla viimeistelyllä, niin Ilvekselle voi tulla melko monta maalia.

Ihme hyökkäys täällä menossa. Itse näin, että hönön pelisuunnitelmahan toimi 100%. Eka erä, ei päästettyä maalia.

Toki, Ilves oli pirteä, mutta se ei auta, jos maalisarake näyttää puhdasta nollaa.

Toiseen erään 110% lasiin ja 3-0 taululle, kiitos!

Hönö on kova, kun se hallitsee sattumankin.

Suunnitelmana oli ottaa 100-0 turpaan pelitapahtumissa ja maalipaikoilla, mutta pysyä 0-0:ssa.

Ilves saisi vähän enemmän tehdä sitä samaa mitä Tappara tekee, eli heittelee kiekkoa tuolta viivalta maalille. Ilves heittää rumpuun ja käytännössä aina luovutaan kiekosta tai menetetään se sen seurauksena.

Kyllä mua sylettää kattella tollasta roikkumista ja kahvaamista. Liigan tuomarilinja ei vastaa mun käsitystä lajista jääkiekko, mut kai toi si on tietonen ratkasu.

Taidan vaihtaa kanavaa.

Kiitos Blood

HAAPALA!!!!

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin