Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Pelicans 11.4.2023 | 5. Semifinaali

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 428
On kyllä niin halpa ollut maalin hinta omiin läpi sarjan, että ei hyvää päivää
 

Sid#87

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
734
Sellasta, Masin liukuu tällä hetkellä jossain koskenrannassa ja Ipa lyömässä pöytään pahempaa floppia mitä oli Kärppien jääminen sääleihin.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 858
Järkyttävää on Ilveksen suoriutuminen.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Yli puolet matsista aikaa ryhtyä töihin. Kannattaa alkaa heti niin ei tule kova kiire.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 689
Toinen osaava maalivahti olisi ollut kova sana, mutta mieluummin säästettiin ja annettiin muiden tankata.
Joo kyllähän tämä on ankeaa, että peliä pitäisi viedä aivan helvetisti voittaakseen, kun omiin menee käytännössä aina kun on vaarallisempaa paikkaa.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 968
Sebökin ketju muni tämän pelin kyllä ihan täysin ja yksinään. Mahtaa muita vituttaa, kun tulivat vähän löysästi tokaan erään.
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Oon nähny tän ennenkin. Täydellistä hallintaa eka erä, ei saada maalia, vastustaja tekee ekasta paikastaan ja Ilves lamaantuu.
Palstatietäjien mukaan runkosarjan maalitilastojen perusteella meillä on aivan riittävästi maalintekijöitä. Itse olen yhä sitä mieltä, että meillä on liikaa kolmosketjun miehiä, joista ei ole tosipeleissä mitään apua maalinteossa.

Koskela on epäonnistunut joukkueen rakentamisessa pahasti jo toista kertaa peräkkäin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös