Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Luleå HF TI 16.12.2025 | CHL

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllähän tämä peli kaatui pelkästään paskaakin paskempaan ylivoimaan. 10 min ylivoimaa eikä yhtään maalipaikkaa. Kaksi erää pelattiin ihan ok 5vs5 peliä mutta huolettaa helvetisti toi ylivoima,mitään ei tunnuta keksivän,liian hidasta,vastustajan helppo lukea syöttösuunnat. Valmennuksen luulisi nukkuvan huonosti yöt ylivoimaa miettiessä,hoki vastuu on myös pelaajilla mutta kyllä ohjeet tulee valmennukselta.

Ketä oikeesti kiinnostaa tää läpsyttelyturnaus? Hyvä vaan että päästään pois nyt tekemästä yhtään enempää persnettoo.
Tää on kans sellasta defenssipuhetta että huhhuh. Ensin liekitetään kuinka on paahdettu alkusarja läpi ilman tappioita ja ollaan hei Euroopassa top 8 tai mitä hyvänsä.

Sit laulukuoron koittaessa muuttuu ääni ”ei kiinnosta asentoon”.

Mua ainakin kiinnostaa että Ilves voittaisi aina kaiken sen mihin osallistuu. Mun elinaikana Ilves ei ole voittanut mitään.

Aika vaivattoman näköisesti Luleå puolusti Ilveksen pois vaarallisimmilta maalintekopaikoilta. Vähän meni kulmissa pyörimiseen pakotettuna(kin). Yritystähän tässä oli ekaan maaliin asti, mutta parempi vei. Maalia tuskin olisi saatu, vaikka olisi pelattu putkeen toiset 60 min. Kamat kassiin tämän turnauksen osalta, Ilveksen kohdalla varmaan lopullisesti. Tack och adjö.

Kyllähän tämä peli kaatui pelkästään paskaakin paskempaan ylivoimaan. 10 min ylivoimaa eikä yhtään maalipaikkaa. Kaksi erää pelattiin ihan ok 5vs5 peliä mutta huolettaa helvetisti toi ylivoima,mitään ei tunnuta keksivän,liian hidasta,vastustajan helppo lukea syöttösuunnat. Valmennuksen luulisi nukkuvan huonosti yöt ylivoimaa miettiessä,hoki vastuu on myös pelaajilla mutta kyllä ohjeet tulee valmennukselta.
Valmentajan vastuulla (Kalto) on saada nää jätkät samalle sivulle + scoutata kaverin av ja kerätä siitä videot. Pelaajien tehtävä on sitten suorittaa.

Molemmissa taitaa olla epäonnistuttu tälle kaudelle.

Tää on kans sellasta defenssipuhetta että huhhuh. Ensin liekitetään kuinka on paahdettu alkusarja läpi ilman tappioita ja ollaan hei Euroopassa top 8 tai mitä hyvänsä.

Mua ainakin kiinnostaa että Ilves voittaisi aina kaiken sen mihin osallistuu. Mun elinaikana Ilves ei ole voittanut mitään.
Just hetki sitten voitettiin Tampere cup, että siinä on jo voittoa yhdelle 50v ajalle taasen.

Kaikki on paskaa. Myöskin kusi. Ettäs tiedätte. Turha tätä palloa on enää tallata. Vitun Tillu.
Omg angst ja lol ja kaikki muu.
Asiaan.
Olipahan Luleån av aika timanttia. Tiedä sitten oltiinko saatinko ite näyttään se siltä vai saiko ne meirän yv:n näyttään nuan paskalta.

Jos kokonaisuutta katsoo, niin ei tämä kyllä hyvä peli ollut. Hyökkäys tehoton, ylivoima aivan totaalisen vihkoon ja av 50%.

En ole kyllä liekittänyt missään kohtaa. Ekoina vuosina kun Ilves osallistui, niin itseäni CHL kiinnosti, mutta kausi kaudelta vähentynyt, kuten koko kiekkoa seuraavalta maailmalta (ja osallistuvilta organisaatioilta) näyttää tehneen.

En ole kyllä liekittänyt missään kohtaa. Ekoina vuosina kun Ilves osallistui, niin itseäni CHL kiinnosti, mutta kausi kaudelta vähentynyt, kuten koko kiekkoa seuraavalta maailmalta (ja osallistuvilta organisaatioilta) näyttää tehneen.
Joo en sitä sinuun osoittanut, vaan yleisesti.

Pelillisesti kaikki mahdollisuudet oli. Viimeiset ratkaisut jäi taas kerran isosti piippuun. Varsinkin hukatut ylivoimat vituttaa suuresti, kun muistaa liiankin hyvin mm. toissakauden Kalpa-sarjan, jossa taisi olla 19 ylivoimaa ja ei yhtään maalia.

Veikaan, että tälläkin kaudella tullaan jäämään kaikissa ratkaisupeleissä juuri tuon tehokkuuden/viimeisten ratkasujen jalkoihin, kuten joka kausi. Kun paikka on ja annetaan, niin se vaan tulisi käyttää, eikä puristaa mailaa, mutta toki helpommin sanottu, kuin tehty.

Toivottavasti olen täysin väärässä. Eteenpäin.
Muuten olet varmaankin oikeilla jäljillä, mutta mailaa ei saa käsitellä löysin käsin, jos tulosta halutaan. Mailaa pitää nimenomaan PURISTAA! Siitä kaikki lähtee! Ajatteleppas vaikka Djokovic:iä pelaamassa rennolla puristuksella...

Se on kiekkoilijalla sama tilanne.

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin