VaneritehtaanHaamu
Vakiokokoonpanossa
Ilmoitettiinko yleisömäärä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli joku 2720 tmsIlmoitettiinko yleisömäärä?
Tää on kans sellasta defenssipuhetta että huhhuh. Ensin liekitetään kuinka on paahdettu alkusarja läpi ilman tappioita ja ollaan hei Euroopassa top 8 tai mitä hyvänsä.Ketä oikeesti kiinnostaa tää läpsyttelyturnaus? Hyvä vaan että päästään pois nyt tekemästä yhtään enempää persnettoo.
Maksavia toki kaikki, mutta huonoksi jäi.Oli joku 2720 tms
Valmentajan vastuulla (Kalto) on saada nää jätkät samalle sivulle + scoutata kaverin av ja kerätä siitä videot. Pelaajien tehtävä on sitten suorittaa.Kyllähän tämä peli kaatui pelkästään paskaakin paskempaan ylivoimaan. 10 min ylivoimaa eikä yhtään maalipaikkaa. Kaksi erää pelattiin ihan ok 5vs5 peliä mutta huolettaa helvetisti toi ylivoima,mitään ei tunnuta keksivän,liian hidasta,vastustajan helppo lukea syöttösuunnat. Valmennuksen luulisi nukkuvan huonosti yöt ylivoimaa miettiessä,hoki vastuu on myös pelaajilla mutta kyllä ohjeet tulee valmennukselta.
Just hetki sitten voitettiin Tampere cup, että siinä on jo voittoa yhdelle 50v ajalle taasen.Tää on kans sellasta defenssipuhetta että huhhuh. Ensin liekitetään kuinka on paahdettu alkusarja läpi ilman tappioita ja ollaan hei Euroopassa top 8 tai mitä hyvänsä.
Sit laulukuoron koittaessa muuttuu ääni ”ei kiinnosta asentoon”.
Mua ainakin kiinnostaa että Ilves voittaisi aina kaiken sen mihin osallistuu. Mun elinaikana Ilves ei ole voittanut mitään.
Totta.Just hetki sitten voitettiin Tampere cup, että siinä on jo voittoa yhdelle 50v ajalle taasen.
Ei voi vaatia kauhalla, kun on lusikalla annettu.Just hetki sitten voitettiin Tampere cup, että siinä on jo voittoa yhdelle 50v ajalle taasen.
En ole kyllä liekittänyt missään kohtaa. Ekoina vuosina kun Ilves osallistui, niin itseäni CHL kiinnosti, mutta kausi kaudelta vähentynyt, kuten koko kiekkoa seuraavalta maailmalta (ja osallistuvilta organisaatioilta) näyttää tehneen.Tää on kans sellasta defenssipuhetta että huhhuh. Ensin liekitetään kuinka on paahdettu alkusarja läpi ilman tappioita ja ollaan hei Euroopassa top 8 tai mitä hyvänsä.
Sit laulukuoron koittaessa muuttuu ääni ”ei kiinnosta asentoon”.
Mua ainakin kiinnostaa että Ilves voittaisi aina kaiken sen mihin osallistuu. Mun elinaikana Ilves ei ole voittanut mitään.
Joo en sitä sinuun osoittanut, vaan yleisesti.En ole kyllä liekittänyt missään kohtaa. Ekoina vuosina kun Ilves osallistui, niin itseäni CHL kiinnosti, mutta kausi kaudelta vähentynyt, kuten koko kiekkoa seuraavalta maailmalta (ja osallistuvilta organisaatioilta) näyttää tehneen.
Muuten olet varmaankin oikeilla jäljillä, mutta mailaa ei saa käsitellä löysin käsin, jos tulosta halutaan. Mailaa pitää nimenomaan PURISTAA! Siitä kaikki lähtee! Ajatteleppas vaikka Djokovic:iä pelaamassa rennolla puristuksella...Pelillisesti kaikki mahdollisuudet oli. Viimeiset ratkaisut jäi taas kerran isosti piippuun. Varsinkin hukatut ylivoimat vituttaa suuresti, kun muistaa liiankin hyvin mm. toissakauden Kalpa-sarjan, jossa taisi olla 19 ylivoimaa ja ei yhtään maalia.
Veikaan, että tälläkin kaudella tullaan jäämään kaikissa ratkaisupeleissä juuri tuon tehokkuuden/viimeisten ratkasujen jalkoihin, kuten joka kausi. Kun paikka on ja annetaan, niin se vaan tulisi käyttää, eikä puristaa mailaa, mutta toki helpommin sanottu, kuin tehty.
Toivottavasti olen täysin väärässä. Eteenpäin.