Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Lukko 3.3.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 642

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Jumalauta että on turhauttavaa katsella tuota ykkösylivoimaa. Sen sijaan että lauottaisiin niin hierotaan kunnes syötetään itse ulos alueelta.

Kas kummaa kun toisessa ylivoimassa helähtää heti kun toimitetaan kiekkoa maalille. Toivottavasti Konna ja kumppanit katsoivat mallia.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Tuulolan comeback lupaa kevättä ajatellen hyviä asioita.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 642
Jumalauta että on turhauttavaa katsella tuota ykkösylivoimaa. Sen sijaan että lauottaisiin niin hierotaan kunnes syötetään itse ulos alueelta.

Kas kummaa kun toisessa ylivoimassa helähtää heti kun toimitetaan kiekkoa maalille. Toivottavasti Konna ja kumppanit katsoivat mallia.
Hei meillä on ollu Raipe ylivoimassa joskus niin eikö me oo siirtelyyn jo totuttu aikoja sitten.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 628
Jumalauta että on turhauttavaa katsella tuota ykkösylivoimaa. Sen sijaan että lauottaisiin niin hierotaan kunnes syötetään itse ulos alueelta.

Kas kummaa kun toisessa ylivoimassa helähtää heti kun toimitetaan kiekkoa maalille. Toivottavasti Konna ja kumppanit katsoivat mallia.
Joo kyllä toi ykkönen menee ihan turhan siirtelyksi. Iso juttu, että kerrankin voitettiin riparit.
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Valmennus saisi antaa kurinpalautusta Kontiolalle. Ihan liikaa noita epäonnistumaan tuomittuja poikittaissyöttöjä, kun voisi itse laukoa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 628
Voi Konna ku ei aina tarvitse syöttää sitä poikittaissyöttöä
Vaikka Ikosenkin one-timerit välillä turhauttaa niin hän sentään yrittää vetää niihin. Konnalla ei ole mitään väliä kuinka monta prosenttia maalista on tyhjänä niin veto ei kyllä lähde.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 472
Onneks oli paitsio, löysää Iksalta.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 472
Taas olis tullut yv jos Tikka malttais joskus mielensä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös