Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 17 363 tänään klo 17:28 #102 Nyt oli kyrväkästä Sebulta! Ja kerrankin pomppii näin päin, ekaa kertaa tähän sesonkiin. Mr. maaliputki.
Nyt oli kyrväkästä Sebulta! Ja kerrankin pomppii näin päin, ekaa kertaa tähän sesonkiin. Mr. maaliputki.
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 6 875 tänään klo 17:28 #104 Simme. Soinilta loistavaa peliä
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 27 729 tänään klo 17:28 #105 Mahtava peli Soinilta.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 8 058 tänään klo 17:28 #109 Nyt Soinin rohkeus palkittiin!
Domino Dancing Luottopelaaja Viestejä 1 374 tänään klo 17:28 #110 Soinilta napakkaa duunia ahtaassa tilasssa
El Reino Tähtipelaaja Viestejä 13 524 tänään klo 17:29 #113 Vitun muukalaiset eivät syötä kotimaisille
Meklari Tähtipelaaja Viestejä 10 609 tänään klo 17:29 #115 Ekaa kertaa Ilves teki tuollaisen ohhoh kusipaska maalin tällä kaudella . Ai, että kerrankin näinpän!
Ekaa kertaa Ilves teki tuollaisen ohhoh kusipaska maalin tällä kaudella . Ai, että kerrankin näinpän!
TaikuriLuttinen Luottopelaaja Viestejä 5 238 tänään klo 17:29 #117 Postipate sanoi: Soini tuli hyvin mutta syöttö unohtui Laajenna klikkaamalla Nyt muisti.
Toutain Tähtipelaaja Viestejä 10 207 tänään klo 17:29 #118 Luin eilisen pelin jälkeen täältä, että Soini on Mestis-tasoa, täysin riittämätön Liigaan. Olin eilen eri mieltä ja olen edelleen eri mieltä.
Luin eilisen pelin jälkeen täältä, että Soini on Mestis-tasoa, täysin riittämätön Liigaan. Olin eilen eri mieltä ja olen edelleen eri mieltä.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 3 478 tänään klo 17:29 #119 Soini aloittanut tämän pelin todella hyvin. Puolustuspäässä kerran Jandricilta kiekko pois kuin tikkari lapselta ja hyökkäyspäässä ennakkoluulotonta menoa.
Soini aloittanut tämän pelin todella hyvin. Puolustuspäässä kerran Jandricilta kiekko pois kuin tikkari lapselta ja hyökkäyspäässä ennakkoluulotonta menoa.
Nailon Vakiokokoonpanossa Viestejä 361 tänään klo 17:30 #120 Soinilta ensiksi loistavasti puolustettu mailalla 1v1 ja heti perään komea pelaaminen ja syöttö hyökkäyspäässä. Ei muuta kuin lisää vaan vastuuta.
Soinilta ensiksi loistavasti puolustettu mailalla 1v1 ja heti perään komea pelaaminen ja syöttö hyökkäyspäässä. Ei muuta kuin lisää vaan vastuuta.