Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Lukko 10.1.2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 878
Totesin tällä hallilla ennen erän lopun aloitusta, ja ihmettelen sitä edelleen. Aloitus omissa, ja aikaa rapiat 10 s. Tuskin tehdään itse, mutta vastustaja voi tehdä. Jäälle pannaan siis oman pään erikoismiehet. Tai siis minä panisin. Meidän valmennus panee Kodytekin ketjun. Noista Ikonen on ok tuohon tilanteeseen, mutta kaksi muuta...
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 639
Ei toi nelonen niin hyvä ole etteikö sitä voisi rikkoa :D Köntsä ei kuulu katsomoon ainakaan. Köntsä johki kenttään ja Päkä neloseen.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 445
Pelimiehet ei selittele, "mutta on se vaan kumma juttu ku ei kulje".
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 804
Enemmän ja enemmän sitä odottaa kesää, jolloin tämä valmennusjohto painuu sinne maajoukkueeseen. Ei vakuuta sitten alkuunkaan, toivottavasti kahden kuukauden päästä olen siellä rippituolissa.

Taitaa olla joku leijonavalmentajien perussynti tämä virkamieskiekko. Vaikka voittaisi niin näyttää joka kerta ihan pirun hankalalta. Tylsää katsomista ja perässä joka potku

Viihdearvo tällä pelitavalla nolla mutta ei haittaa kun kannua nostellaan.
Tällä pelillähän se voitetaan…. ???

On tämä oikeasti melkoista kuraa, päättyy miten päättyy.
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
842
Kodytek olikin valmennukselta loistoväläys tohon viimeiseen aloitukseen,ihme kun ei Mäntykivi. Koko porukka valmennusta myöten aivan kujalla tai sitten ei vaan kiinnosta ketään. Paskaakin paskempaa ja koko ajan vain huononee. Selvästi SaiPan ja JyPin jälkeen tämän hetken huonoin joukkue liigassa
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 241
Toi henkinen kantti on jotenkin kireellä kun viulunkieli. Heti jos vastustaja saa jotain jolla pääsee vähän etumatkalle, niin kuuluu vaan naps kun jänne menee poikki. Yleensä just kakkoserässä.
Taidat puhua foorumin kirjoittelijoista?

Joukkueella kyllä huono vaihe kaudesta menossa.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Totesin tällä hallilla ennen erän lopun aloitusta, ja ihmettelen sitä edelleen. Aloitus omissa, ja aikaa rapiat 10 s. Tuskin tehdään itse, mutta vastustaja voi tehdä. Jäälle pannaan siis oman pään erikoismiehet. Tai siis minä panisin. Meidän valmennus panee Kodytekin ketjun. Noista Ikonen on ok tuohon tilanteeseen, mutta kaksi muuta...
Ketkä on Ilveksen oman pään erikoismiehet? Mä en löydä tuosta joukkueesta yhtään oman pään erikoisketjua. Nelosen kai pitäisi sellainen olla, mutta nehän nyt ovat joka vaihdossa aivan purjeessa omissa.
 

Hena

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
293
Totesin tällä hallilla ennen erän lopun aloitusta, ja ihmettelen sitä edelleen. Aloitus omissa, ja aikaa rapiat 10 s. Tuskin tehdään itse, mutta vastustaja voi tehdä. Jäälle pannaan siis oman pään erikoismiehet. Tai siis minä panisin. Meidän valmennus panee Kodytekin ketjun. Noista Ikonen on ok tuohon tilanteeseen, mutta kaksi muuta...
Ihmettelin ihan samaa, Stransky jätetään jäälle kun 10 sekkaa erää jäljellä ja oman pään aloitus
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Noni vika erä MUNAT ESIIN.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 895
Ei jumalauta nyt oikeasti. Ensin Repo täysin yksinään maalilla ja meidän ukot kurvailee minne sattuu ja kavennus. Sitten 30sek ennen erän loppua peli Lukon päädyssä ja me ollaan riistämässä, mutta tän jälkeen ehtii vielä tapahtua Lukon ylöstuonti, aloitus omaan päähän, aloitustappio ja kaksi paikkaa Lukolle.

Huhhoijaa.
Näytti pitkältä kiekolta. Osittain siksi herpaantui puolustus. Mistä linjuri löysi kosketuksen kiekkoon metri ennen päätyviivaa? Ei ketään lähelläkään.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Osuko toi Mattila vielä kaiken lisäks korkealla mailalla tuohon kiekkoon mistä tuli tasoitus, hiinä ja hiinä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 390
Tässä vaan ihmettelen että miten Ilves on luistelussa noin saatanasti jäljessä. Joo varmasti treenataan kovaa jne mutta tuntuu että kaikki luistelevat kuin täit tervassa.

Onhan tämä peli nyt kuraa. Ilves pelaa kuin olisi eilen lätkinyt Sveitsissä ja on nyt vain kentällä taistelemassa. Monta maalipaikan tapaista Ilveksellä oli toisessa erässä?
Ilveksen pelaajat lähtevät jatkuvasti liikkeelle paikoiltaan ja syötöt tulee seisoville miehille. Lukolla syötöt napsuu vauhtiin niin näyttää pelaajatkin paljon nopeimmilta.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 757
Eli Gunnarin maskista Jandricin päähän ja siitä maaliin. Selvä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Ilveksen pelaajat lähtevät jatkuvasti liikkeelle paikoiltaan ja syötöt tulee seisoville miehille. Lukolla syötöt napsuu vauhtiin niin näyttää pelaajatkin paljon nopeimmilta.
Juuri näin, kyllähän se hitaalta näyttää kun ukot seisoo sinisellä odottamassa pakkien syöttöjä.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 241
Koko kauden mitalla siis 12 pistettä, joka ihan riittävän paljon, etenkin kun täällä jotkut joka yhteydessä muistuttaa, että ollaan sarjakärjessä…
Joo ihan hyvä pointti, voi tässä silti olettaa että tässä vielä kauden edetessä peli paranee kun ollut heikkoa peli jonkin aikaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös