Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - KooKoo 30.12.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 743
Kuntopiikki ajoitettu siihen Meet & Greetiin?
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
696
Kaksi kentällistä hyökkääjiä gorillat selässä pisteiden teon suhteen, Pendon aseettomuus pelinsisäiseen reagointiin jne…

Miksei herätellä 2.erässä aikalisällä joukkuetta, esim. 0-2 tilanteessa?

Ylimalkaan kyllähän tuo nätti neppailukiekko on viime aikoina osoittanut petollisuutensa. Ei lauota vaan haetaan aina jotain hienoo.

Itse kaipaisin PALJON enemmän peliin suoraviivaisuutta, vetoja maalia KOHTI JA LIKAISIA HAKKAUKSIA sisään. Peliin todellakin sitä muutaman nimimerkin mainitsemaa KIIMAA, TAKLAUKSIA, RÖYHKEYTTÄ.

Olen kyllä todella huolestunut tilanteesta. Turha puolustella millään sarjataulukolla, ollaan saatu tosi monessa pelissä enemmän pisteitä kuin oltaisiin ansaittu. Yksilötaito on tuonut meille paljon pisteitä, hyvä niin, MUTTA kevään peleissä voitetaan jämäkkyydellä, äijämäisyydellä, pelin rakenteilla, erikoistilanteilla. Onko niitä tällä hetkellä juurikaan?
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 005
Vaikea uskoa, että sormia napsauttamalla saadaan joukkue pudotuspelikuntoon, kun pakka on olut koko kauden enemmän tai vähemmän leväällään. Lisäksi taustalla ulospuhallus kahdessa edellisessä välieräsarjassa.
Tämä. Ei taida olla olemassa mitään kytkintä, että yhtäkkiä nämä joukkueen alisuorittajat (50%) alkaa suorittamaan tai nousemaan edes plussan puolelle.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Joka aloituksessa nokkaan kun pitäis olla kiri päällä.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 719
Palven peli on kyllä kamalaa katsottavaa kun ei onnistu.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 780
Vaikea uskoa, että sormia napsauttamalla saadaan joukkue pudotuspelikuntoon, kun pakka on olut koko kauden enemmän tai vähemmän leväällään. Lisäksi taustalla ulospuhallus kahdessa edellisessä välieräsarjassa.
Kerro toki ne osa-alueet mitkä ovat aivan levällään?

Sarjakärjessä ollaan. Itse olen pelissä nähnyt paljon hyvää ja toisteisuutta. Kun ei me joka peliä voiteta vaikka kuinka haluttaisiin.

Nytkin oli ihan älytön pisteputki.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Jaksu haleja koko joukkueelle, hyvin te veditte mutta oli tuomarit ja vastustajan joukkue vastaan meitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös