Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - KooKoo 30.12.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 310
ei riitä pelkkä hyvä mv peli kookoota vastaan
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
En minä tästä ohipeliä saa. Ei vaan hyödynnetä omia paikkoja ja ylivoimia.

Hetkinen? Eihän tällä kaudella kotona ole esitettykään kuin ohipelejä?

Yhtään täydellistä 60 minuuttia ei olla nähty.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 157
Se oli hieno erä…

Pitäiskö kotipelit pelata jatkossa vieraspaidoilla ja mennä peliä edeltävänä iltana vaikka Arenan hotellille nukkumaan.

3 maalin johto on se pahin jääkiekossa, että kai tässä jotain sanottavaa vielä on, mutta heikkoa on tänään ollut mielestäni.

Vituttaa ja olen pettynyt. Odotin parempaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 341
Näin on ollut molempien tamperelaisten peleissä aina. Turha sun on täälä siitä uhriutua.
En kai uhriutunut. Mutta olisiko hyvä paikka nousta tuon yläpuolelle ja lopettaa se?

Varsinkin jos ollaan _itse_ tappioasemassa.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Jos olisin ennustaja, niin sanoisin että ekan erän ylivoimat antoi jo hieman osviittaa miten peli tulee tänään menemään.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399
Uskomatonta koomailua oli kyllä noissa Kookoon maaleissa, ei oo paljoa tällä kaudella nähty, mutta pitihän sitä vielä sekoilla tämän vuoden aikana. Valitettavasti kyllä tuolla on aivan liikaa pelaajia jotka vaan pyörii mukana, tulosta ei ole tulossa eikä odotettavissa.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 239
On tekemätön paikka, sillä tänään tultiin peliin vaan tekemään helppoja hienoja maaleja. Ihan kuin sellaiseen olisi varaa. Setänen ei tule yli kahta maalia päästämään kolmanteen erään.

Mutta nyt sitten kunnon statement ja herätys tähän viimeiseen erään. Loppuu se saatanan muniinpuhaltelu.
Setänen ollu kovalla päällä tänään voi olla kyllä turhan vaikeeta tehdä 4 taakse. On se KooKoon sulaminenkin kyllä ihan mahdollisuus, joku tyhmä jäähy erän alkuun ja siitä käyntiin. Mutta joo en nyt löis vetoo sen puolesta tällä hetkellä.
 

Luikaus

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
754
Ei, itse näen asian niin että ohipelissä ei saada edes niitä paikkoja. Ei asennetta, ei mitään.

Kyllä hommia tänään on tehty, katsotaan mikä on rypistys viimeiseen erään.
Minä kyllä uskon tämän olevan ohipeli koska ei asennetta, ja aivan karmeita virheitä, mutta hyväksyn mielipiteesi.
Toivotaan parasta.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399
Onhan tuolla tontteja ollut, mutta viimeistely laatu heikkoa ja toki sanottava että Setänen seisoo päällään, jostain noista maalia ja tarina voisi olla aivan eri. 20min jäljellä, nopeasti ekaa maalia ja Kookoolle painetta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 066
Joukkueelta sopii näyttää erätauon jälkeen miksi kukaan yleisöstä tulisi seuraavaan kotipeliin, maksavana asiakkaana. Väärä ketju, mutta kyllä mua vituttaa tää asenne mitä meille esitetään.
Täysin samaa mieltä.

Onneksi Siperia opettaa. Tällainen neppailu ei ole hyväksyttävää, vaikka sarjatilanne olisi mikä. Ammattiylpeys!
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Olis ollut hyvä sauma ottaa naapuria kiinni kun heillä on menossa huonompi jakso, mutta ei.

Edes yksi..
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Joukkueelta sopii näyttää erätauon jälkeen miksi kukaan yleisöstä tulisi seuraavaan kotipeliin, maksavana asiakkaana. Väärä ketju, mutta kyllä mua vituttaa tää asenne mitä meille esitetään.
Jep. Melkosta schaissea kotipelit. Kamalaa katseltavaa.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Täällä huudetaan Pennasta kun pelaajat alisuorittaa ja tekee f-junnujen virheitä. Pitäiskö Pennasen viltittää koko pakisto?

Tää foorumi ei petä koskaan!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös