Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - KooKoo 16.8.2022 | Harjoitusottelu

Status
Viestiketju on suljettu.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Tässä pelissä nyt tälläin äkkiä ajateltuna hyvää.
-Tikka
-Airola
-Malek
 

Ilves ykköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
230
Kertokaa nyt mulle, mittä vattua pelaaja tekee kentällä ilman mailaa? Tätä näkee usein, että jäädään pyöriin kentälle ilman mailaa. Mielestäni maila jostain tai vaihtoon kele.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 973
Voitto on aina hieno asia. Toivottavasti porukkaa saadaan peleille jo seuraavaan harkkamatsiin!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Ikonen oli kauttaaltaan paras hyökkääjä.
Ikonen on mun mielestä melkein aina. Vaikka johonkin on hieman hukkuneet tehot. Onneksi Joonaa ei pisteillä mitata.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Surkea esitys, KooKoo palasi ensimmäisen pelin ja meillä jo kaksi alla joten pelituntuma olisi pitänyt näkyä.

Joonalle ton onistumisen soi!!!
 
  • Haha
Reactions: 000

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Ahaa.

Musta esitys meni kokoonpanoon nähden positiivisen puolelle.

Olisiko samta mielipide ollut jos olisi ollut Ilveksen ensimmäinen peli vai kirjoitettu että ei oikein lähde kun eka peli?
Mun mielestä kauden alussa pelituntuman markitys on kokoonpanoon nähden suurempi ja sitten kauden edetessä materiaalin etu tulee esiin.
 
  • Haha
Reactions: 000

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Olisiko samta mielipide ollut jos olisi ollut Ilveksen ensimmäinen peli vai kirjoitettu että ei oikein lähde kun eka peli?
Mun mielestä kauden alussa pelituntuman markitys on kokoonpanoon nähden suurempi ja sitten kauden edetessä materiaalin etu tulee esiin.

Mun mielestäni Ilveksen karmea kokoonpano oli iso miinus ja luonnollisesti KooKoon esitykseen vaikutti puolestaan se, että ensimmäinen peli.

Kun sitten Ilves voitti eikä ollut ainakaan vasustajaansa huonompi, niin surkea esitys tuntuu aika oudolta johtopäätökseltä.

Lähtökohdat olivat tasaiset juuri em. asioiden takia.
 

katomato

Rivipelaaja
Viestejä
72
Itse en ole edes huomannut miestä kentällä ainakaan hyökkäyspäässä.
Oliko muuten Czuczman pelin loppupuolella kentällä enää ollenkaan? Yritin kolmannessa erässä metsästää häntä katseella, mutta en onnistunut bongaamaan kertaakaan. Alkupelistä kyllä näkyi.

Vikaa voi olla toki omassakin havaintokyvyssä, mutta onko niin, että Czuczmankin lopetti pelin ennen aikojaan?
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Oliko muuten Czuczman pelin loppupuolella kentällä enää ollenkaan? Yritin kolmannessa erässä metsästää häntä katseella, mutta en onnistunut bongaamaan kertaakaan. Alkupelistä kyllä näkyi.

Vikaa voi olla toki omassakin havaintokyvyssä, mutta onko niin, että Czuczmankin lopetti pelin ennen aikojaan?

Tuskin Ilvekseltä nyt tuollain ukkoja tippuisi. Eikun... luultavasti on siis tippunut.
 
  • Tykkää
Reactions: 000
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös